استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم چهاردهم خرداد ماه،سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل ،استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت حضرت امام (ره) را تسلیت گفت
در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه،سالروز عروج بزرگ مردی از جنس صداقت و‌ درایت است که با تکیه بر نیروی ایمان، باور درونی، قدرت الهی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی در مقابل ظلم و ستم ایستاد و قدمی عقب نشینی نکرد.
آن امام عادل و خداجو با پیروی از آموزه های مکتب انسان ساز نبوی و‌ نهضت سرخ حسینی،بیداری و آگاهی ملت ها و مردم ستمدیده را سرلوحه مبارزات و تحرکات انقلابی خود قرار داد.
امام راحل با مبارزه همه جانبه با رژیم ستمشاهی و اربابان زر و زور و مقابله با استکبار جهانخوار، الگویی برای همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان در جهان محسوب و به عنوان نقطه امید مظلومان و ستمدیدگان قلمداد می شود.
یقینا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بزرگترین رخداد سیاسی و تاریخی است که با درایت،هوشمندی و کیاست بت شکن زمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد و امروزه روزنه امید و‌ افقی روشن برای آزادیخواهان است.
اینجانب سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به ملت بزرگ ایران به ویژه مردم انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض میکنم و توفیق و عزت همگان را از خداوند سبحان مسالت دارم.

علی محمد احمدی
استاندار