انتقادجمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه بزرگ‌ از عدل هاشمی پور
انتقادجمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه بزرگ‌ از عدل هاشمی پور

شرایط بحرانی و بغرنج کشور، فشارهای روز افزون دشمنان داخل و خارج و تحریم های ناجوانمردانه ابرقدرتها عرصه را بر مردم و دولتمردان تنگ کرده است. از طرف دیگر خروج رئیس جمهور ایالات متحده از برجام و معاهدات بین المللی نظم سیاسی دنیا را به هم ریخته است و دنیا هرروز از صلح، دوستی، آسایش […]

شرایط بحرانی و بغرنج کشور، فشارهای روز افزون دشمنان داخل و خارج و تحریم های ناجوانمردانه ابرقدرتها عرصه را بر مردم و دولتمردان تنگ کرده است.
از طرف دیگر خروج رئیس جمهور ایالات متحده از برجام و معاهدات بین المللی نظم سیاسی دنیا را به هم ریخته است و دنیا هرروز از صلح، دوستی، آسایش وگفتگو فاصله میگیرد،در وضعیت کنونی، مردم ایران اسلامی به خوبی دریافته اند که در میدان جنگ قرار گرفته اند.
رهبر معظم انقلاب نیز بارها مردم و حکومتی ها را به حمایت از دولت در این شرایط سخت دعوت نمودند،تا جایی که به صراحت اعلام داشتند:  *((همه بدانند بنده دولت را حمایت و تأیید می‌کنم و از همه توانم برای کمک به دولت استفاده می‌کنم و به مسئولان بلندپایه آن اعتماد دارم))* ، اما عده ای معدود برای رسیدن به منافع شخصی بر دولت میتازند تا شاید منافع آنی خود را حفظ نمایند.
گذشت زمان نشان داده است که در سخت ترین شرایط دولت تدبیر و امید، حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ همواره از مخالفین یکه تاز دولت بوده و می باشد.
در مخالفت با برجام  در خانه ملت با دیگر افراط گرایان برجام را بطور نمادین به آتش کشید در حالی که چند روز بعد از آن رهبری انقلاب حمایت از برجام را ضروری دانستند.  در انتخابات ریاست جمهوری به صراحت از کاندیدای مقابل دکتر روحانی حمایت کردند، در استیضاح وزرا و عدم رای اعتماد به آنها نقش  داشتند. و اخیرا در این مقطع زمانی که دولت نیاز به حمایت همه جانبه دارد به جمع استیضاح کنندگان رئیس جمهور پیوسته است و مدام بر تخریب دولت و دولتی‌ها می کوبند.
اما نکته جالب اینجاست که ایشان برای بر کرسی نشاندن نیروی های خود به دولت فشار می آورد و سعی دارد مدیریت دستگاه های دولتی در شهرستان کهگیلویه را به دست نیروهای حامی خود بسپارد.
عدل هاشمی پور که این روزها ریزش فراوان آرای مردم را لمس میکند و از آن هراس دارد،به هر دری میکوبد تا خود را احیا کند،انشقاق درون جریانی و انباشته شدن وعده های ایجاد اشتغال برای فرزندان لیدرهایش،بعلاوه وعده های معروف آماده باش وی همگی باعث انزوا و سراسیمگی وی از شکست در انتخابات 98 شده است.
علی ایحال؛حامیان دولت از عدم واکنش مناسب آقایان دکتر احمدی استاندار محترم، دکتر نظری معاون محترم امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید علی پرواز مدیر کل سیاسی و انتخابات،به شدت معترض هستند،آنها باید هر چه سریعتر باید جلوی دخالت در امور قوه مجریه توسط آقای هاشمی پور را بگیرند.
نمایندگان دولت در استان پاسخ بدهند ؛کسانی که به تخریب دولت کمر بسته اند، چطور همزمان با کارشکنی، سهم خواهی میکنند؟

—————————————————————————–
جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه بزرگ‌