اهدای عضو در دهدشت به 3 بیمار زندگی دوباره بخشید
اهدای عضو در دهدشت به 3 بیمار زندگی دوباره بخشید

به گزارش فریاد  جنوب از کهگیلویه،اهدای اعضای یک بیمار مرگ مغزی در دهدشت به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید. محمد طاها خادمی در این باره اظهار داشت: این مرد 45 ساله دوازدهم تیرماه بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود. رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: با رضایت خانواده اعضای این بیمار به […]

به گزارش فریاد  جنوب از کهگیلویه،اهدای اعضای یک بیمار مرگ مغزی در دهدشت به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

محمد طاها خادمی در این باره اظهار داشت: این مرد 45 ساله دوازدهم تیرماه بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: با رضایت خانواده اعضای این بیمار به نام «محمد فروهر منش»جدا و به بیمارستان ابوعلی سینا در شیراز ارسال شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود.

خادمی تصریح کرد: پس از تائید مرگ مغزی و با رضایت خانواده متوفی با هماهنگی ستاد پیوند استان،کبد و دو کلیه وی برای اهدا به بیماران نیازمند برداشت و به شیراز ارسال شد.

خادمی با بیان اینکه این مورد سومین اهدای عضو در شهرستان کهگیلویه و نهمین اهدای عضو در استان است، افزود: با وجود تلخ بودن مرگ مغزی به دلیل آمیخته شدن با ایثار و گذشت شیرینی‌های خاص خود را نیز داشته تا چشم انتظاری دیگر بیماران نیازمند پیوند عضو برای داشتن زندگی بهتر و ادامه حیات برطرف شود.

خادمی از عمل خداپسندانه و خیرخوانه و گذشت و ایثار خانواده محترم مرحوم فروهر منش تقدیر و تشکر نمود و افزود که اهدای عضو که برابر با اهدای زندگی است بخوبی در جامعه و شهرستان کهگیلویه نهادینه شده است.

انتهای خبر/