اولین حضور تیم بانوان ایران با حجاب اسلامی در مسابقات قهرمانی جهان با عضویت یک بانوی هم استانی/مقام ششمی «پریسا جهانفکریان» در این مسابقات
اولین حضور تیم بانوان ایران با حجاب اسلامی در مسابقات قهرمانی جهان با عضویت یک بانوی هم استانی/مقام ششمی «پریسا جهانفکریان» در این مسابقات

فریاد جنوب؛ آخرین نماینده وزنه‌برداری زنان ایران با مهار وزنه ۸۷ کیلوگرم در جایگاه ششم گروه C رقابت‌های جهانی تایلند قرار گرفت. پایگاه خبری فریاد جنوب: «پریسا جهانفکریان» آخرین ملی‌پوش وزنه‌بردار ایران است که سه شنبه شب به روی تخته رفت. وی در حرکت اول و دوم یک‌ضرب موفق به مهار وزنه‌۸۲ و ۸۷ کیلوگرمی […]

فریاد جنوب؛ آخرین نماینده وزنه‌برداری زنان ایران با مهار وزنه ۸۷ کیلوگرم در جایگاه ششم گروه C رقابت‌های جهانی تایلند قرار گرفت.

پایگاه خبری فریاد جنوب: «پریسا جهانفکریان» آخرین ملی‌پوش وزنه‌بردار ایران است که سه شنبه شب به روی تخته رفت. وی در حرکت اول و دوم یک‌ضرب موفق به مهار وزنه‌۸۲ و ۸۷ کیلوگرمی شد. این وزنه‌بردار نتوانست در حرکت سوم یک ضرب وزنه ۹۱ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

بنابراین جهانفکریان با این رکورد در بین هفت وزنه‌بردار در گروه C دسته ۸۷ کیلوگرم در حرکت یکضرب جایگاه ششم را کسب کررد.

در حرکت یک‌ضرب این دسته «کلمنتین مگنی نامبسی» از کامرون با مهار وزنه ۱۰۰ کیلوگرمی جایگاه نخست را از آن خود کرد.

جهانفکریان همچنین در حرکت نخست و دوم دوضرب پشت وزنه‌های ۱۰۴ و ۱۱۱ کیلوگرمی قرار گرفت و آن را با موفقیت بالای سر برد. وی در حرکت سوم دوضرب نتوانست وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را مهار کند و با مجموع ۱۱۱ کیلوگرم در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت.

در حرکت دوضرب نیز «کینگا کاژمارژیک» از لهستان با مهار وزنه ۱۲۰ کیلوگرمی در جایگاه نخست این جدول جای گرفت.

جایگاه اصلی جهانفکریان پس از برگزاری مسابقات گروه‌های A و B مشخص خواهد شد. در دسته ۸۷ کیلوگرم ۲۶ وزنه بردار حضور دارند.

پیش از این «پوپک بسامی» در دسته ۵۵ کیلوگرم گروه D با ۷۲ کیلوگرم در یک‌ضرب، ۸۶ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۱۵۸ کیلوگرم در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت.

اما پس از برگزاری رقابت‌های سه گروه دیگر دسته ۵۵ کیلوگرم در جایگاه سی و هفتم مسابقات قهرمانی جهان تایلند قرار گرفت.

همچنین «ابریشم ارجمندخواه» پس از برگزاری مسابقات گروه A دسته ۷۱ کیلوگرم، با ۷۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۹۳ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۷۰ کیلوگرم در جایگاه بیست و چهارم جهان قرار گرفت.

«سیدالهام حسینی» سومین نماینده ایران در دسته ۷۱ کیلگرم گروه A با ۸۳ کیلوگرک یک ضرب، ۱۰۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۹۱ کیلوگرم در جایگاه شانزدهم جهان ایستاد.

مسابقات جهانی وزنه‌برداری تایلند از ۲۷ شهریور تا پنجم مهر در پاتایا درحال برگزاری است.