ایجاد 113فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
ایجاد 113فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

  رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است. به گزارش فریاد جنوب ، مصیب حیدری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی […]

 

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.

به گزارش فریاد جنوب ، مصیب حیدری بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی از اولویت‌های این نهاد است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 113طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این اداره اجراشده است.

وی اعتبار هزینه شده در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان را پنج میلیارد و 417 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: از این مبلغ پنج میلیارد و 300 میلیون تومان با اعتبارات بانکی و 117 میلیون تومان از محل اعتبارات امدادی به مددجویان پرداخت‌شده است.

حیدری با اشاره به اینکه بیشتر طرح‌های اجراشده مددجویان در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و خدماتی است، یادآور شد:

در سال گذشته 339 طرح اشتغال بااعتبار هشت میلیارد و 553 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج شناسایی استعدادها، مشاوره‌ شغلی، آموزش مهارت‌های شغلی، تمهیدات بازاریابی محصولات و نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال را از مهم‌ترین اقدامات حوزه اشتغال این نهاد اعلام کرد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در موفقیت و پایداری طرح‌های اشتغال مددجویان این نهاد بسیار مؤثر است.