بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از حوزه ه های  برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ در دومین روز برگزاری این آزمون  در یاسوج
بازدید استاندار کهگیلویه وبویراحمد از حوزه ه های  برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ در دومین روز برگزاری این آزمون  در یاسوج

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ استاندار به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، رئیسان دانشگاهها،و برخی مدیران کل صبح امروز و در دومین روز از برگزاری این آزمون با حضور در حوزه های امتحانی در شهر یاسوج، تعداد شرکت کنندگان در سطح استان را ۲۲۱۳۳ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛ استاندار به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، رئیسان دانشگاهها،و برخی مدیران کل صبح امروز و در دومین روز از برگزاری این آزمون با حضور در حوزه های امتحانی در شهر یاسوج، تعداد شرکت کنندگان در سطح استان را ۲۲۱۳۳ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۱۲۶۹۸ نفر مرد و ۹۴۳۵ نفر زن هستند.
حسین کلانتری افزود: این آزمون در ۶ شهرستان،۷۶ حوزه امتحانی و در ۵ گروه آزمایشی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
استاندار در این بازدید در جریان روند برگزاری آزمون سراسری در مرکز و سایر شهرستانهای استان قرار گرفت و از مسئولان و متولیان برگزاری آزمون خواست: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون به کار گیرند.
کلانتری خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون سراسری یک رخداد مهم در زندگی دانش آموزان عزیز و والدین گرامی است.
استاندار در پایان از همه عوامل اجرایی آزمون سراسری در همه شهرهای استان تقدیر کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون در همه حوزه ها و شهرها به کار گرفته شود.