بیش از 80هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی بیمه شده بیمه آتیه سازان حافظ هستند
بیش از 80هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی بیمه شده بیمه آتیه سازان حافظ هستند

ضمن عرض سلام و ادب خدمت مدیریت و مجموعه همکاران ارزشمند سایت فریاد جنوب و عرض ادب و احترام خدمت تمامی همکاران پرتوان خودم در شرکت بیمه اتیه سازان حافظ که تمامی سعی و تلاش خود را مصروف اعتلای نام پر آوازه شرکت بیمه اتیه سازان حافظ می نمایند. حجت اله مرزبان هستم 33 ساله، […]

ضمن عرض سلام و ادب خدمت مدیریت و مجموعه همکاران ارزشمند سایت فریاد جنوب و عرض ادب و احترام خدمت تمامی همکاران پرتوان خودم در شرکت بیمه اتیه سازان حافظ که تمامی سعی و تلاش خود را مصروف اعتلای نام پر آوازه شرکت بیمه اتیه سازان حافظ می نمایند.
حجت اله مرزبان هستم 33 ساله، دارای مدرک لیسانس( دانشگاه یزد) و ارشد(دانشگاه شمال) و دکتری(دانشگاه ازاد زاهدان) در رشته حسابداری. از دی ماه 96 به عنوان مدیر بیمه آتیه سازان استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول خدمت هستم.
بزرگترین افتخار حرفه ای بنده کارکردن با عزیزان و بزرگان مجموعه وزارت بهداشت، بیمه سلامت و مدیران ارزشمند و دور اندیش شرکت بیمه اتیه سازان حافظ چون دکتر ریاحی فر(مدیرعامل)، دکتر اباذری(معاونت پشتیبانی)، دکتر فرزانه(معاونت فنی)، دکتر جباری( معاونت طرح و توسعه)دکتر علیجانی (معاونت امور شعب و نمایندگان) و سایر سروران ارجمندم از جمله همکاران خودم که بی منت تجربیات ارزشمندشان را در اختیارم قرار داده و می دهند.
همکاران من در سایر شعب توانمندی ها و قابلیت های بسیار بسیار بالایی دارند به نحوی که در شاخص پرتفو جزء برترین شعب در بین سایر شرکتها می باشند. در بودجه ابلاغی و چشم انداز شرکت شاخص اصلی کسب پرتفوی مناسب در رشته تخصصی شرکت اتیه سازان حافظ بیمه مکمل درمان است که شامل 5 قرارداد بزرگ کشوری از جمله وزارت اموزش و پرورش، سازمان بازنشستگی کشوری، کانون بازنشستگان تامین اجتماعی کشور، سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کشور میباشد. و طی یک سال حضور بنده باعث جذب 13 قرارداد استانی با ادارات کل استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
لذا نگرش ، تفکرات موفق، شناخت موانع رسیدن به موفقیت ، شناخت جایگاه خودمان در وضعیت موجود و شناساندن نقطه ای که می خواهیم به آن برسیم (به خود و همراهان) عوامل مهمی هستند که راه رسیدن به قله موفقیت را هموار میکنند ، این نگرش در بنده و کلیه همکاران شعبه و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته و دارد که همیشه جز بهترینها خواهیم بود.
نظر شخصی درباره بیمه؟
یکی از ارکان توسعه اقتصادی درهر کشوری صنعت بیمه است . بیمه به لحاظ ایجاد سازوکار جهت کاهش ریسک هر فعالیت ، از گذشته مورد توجه فعالان اقتصادی بوده است . پیشرفت بیمه در هر کشوری با میزان توسعه یافتگی آن ارتباط مستقیم دارد. ترمیم وضعیت اقتصادی ، افزایش مبادلات ، ترقی سطح زندگی وتوسعه سرمایه گذاری موجب پیشرفت بیمه در آن کشور می شود و متعاقبا پیشرفت و اشاعه بیمه نیز به بهبود وضعیت معیشت افراد ، حفظ ثروت ملی وتشکیل پس اندازهای بزرگ کمک می کند.
صنعت بیمه در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باعث ایجاد رفاه در جامعه می شود. در جوامع توسعه‌یافته این صنعت با تنوع و نوآوری در ارائه خدمات توانسته جای خود را در فرهنگ عمومی باز کند.
اگر قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه ضریب نفوذ بیمه به ۷ درصد افزایش یابد ، بنابراین باید در فروش خدمات بیمه‌ رشد قابل توجهی داشته باشیم. این رشد میسر نیست مگر بیمه گران در مقابل نیازها و انتظارات مردم پاسخگو باشند.
تعداد نمایندگان و کارگزاران طرف همکاری با شعبه شما چه تعداد است ؟
تعداد 26 نماینده و 9 بازاریاب در کل استان (5 نمایندگی ویژه، 3 کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، 3دفتر پیشخوان و 15 اداره تعاون اموزش و پرورش شهرستان) می باشد.

آیا شبکه فروش نقش حمایتی برای شعبه را داشته ؟
مطمئنا چنین بوده و خواهد بود. امروزه نقش شبکه فروش در توسعه بیمه مکمل درمان کاملا هویداست.
خط مقدم فروش در زنجیره تامین موفق متعلق به شبکه فروش و نمایندگان بوده و ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نمیخواهیم باشیم زایراکه ماندگاری پرتفوی های با واسطه ( شبکه فروش ) بسیار مستدامتر از پرتفوهای مستقیم است . توانمند سازی شبکه فروش ، هدایت و نظارت و پشتیبانی وظیفه اصلی شعبه می باشد. ودر این جا لازم است فرصت را غنیمت شمرده از یکایک نمایندگان عزیز که در خط مقدم فروش بیمه آتیه سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد هستند تقدیر و تشکر نموده و اذعان نمایم که بخش مهمی از این موفقیت مرهون تلاش و کوشش آنهاست.
ترکیبب پرتفوی شعبه شما شامل چه رشته ها و به لحاظ تقسیم بندی آماری چگونه است ؟
پرتفوی ما مربوط به رشته تخصصیمان بیمه مکمل درمان میباشد که در شرکتهای بیمه ضریب خسارت هر رشته باید معقول بوده و یک حاشیه سود منطقی برای ذینفعان سازمان وجود داشته باشد ولی متاسفانه در رشته بیمه مکمل درمان رابطه منطقی بین حق بیمه تولید شده و خسارات پرداختی و معوق وجود ندارد و این به نفع شرکت بیمه نیست انشالله که با تدابیر اندیشیده شده مشکلات پیش روی حل شود.
چه برنامه هایی جهت توسعه پرتفوی و فعالیت شعبه کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 دارید ؟
برنامه ها و چشم انداز ما برای سال 1398 رساندن پرتفوی مکمل درمان به حد بالا و کسب جایگاهی درخور شان و منزلت بیمه آتیه سازان حافظ در رقابت سالم با سایر شرکت های مستقر در کهگیلویه و بویراحمد خواهیم نمود ضمن اینکه توجه لازم به ضریب خسارت شعبه داریم .
نحوه ارائه خدمات بیمه اتیه سازان حافظ چگونه است؟
نحوه ارائه خدمات در کلیه قراردادها اعم از استانی و کشوری در مراکز طرف قرارداد بصورت آنلاین بوده و بیمه شدگان محترم با ارائه شماره ملی می توانند بصورت آنلاین از خدمات ما استفاده نمایند. در صورت مراجعه بیمه شده به مرکز غیر طرف قرارداد با ارائه مستندات به شعبه یا شبکه برو نسپاری مریوط به شرکت آتیه سازان حافظ خسارت دریافت می نمایند.
مراکز درمانی طرف قرارداد؟
کلیه بیمارستان های دولتی مرکز استان و شهرستانها که شامل 6 بیمارستان می باشد، مراکز درمانی تعدادی بالغ بر 100 مرکز در تمامی شهرهای استان ( آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، دندان پزشکی، داروخانه، دی کیلینیک و … ) میباشد.
شرایط بیمه انفرادی مطرح شده؟
علیرغم اینکه اقدامات اولیه در جهت اجرا انجام شده ولی تاکنون عملی نشده است که این قول را به مردم عزیز میدهیم در اینده ای نه چندان درو عملی خواهد شد. و اگر بخوایم به صورت مختصر به آن بپردازیم:
طرحی است که به منظور رفع نیاز افراد برای اخذ خدمات درمان تکمیلی به صورت انفرادی طراحی شده است.
هدف: تحت پوشش قراردادن آحاد مردم .
متقاضیان: افراد کمتر از 65 سال و دارای بیمه پایه.
وضعیت قرارداد آموزش پرورش و سازمان بازنشستگی کشوری چگونه است؟
قرارداد سازمان آموزش وپرورش از تاریخ 1/3/93 بصورت مستمر .با شرکت آتیه سازان در دو طرح کارکنان شاغل ( رسمی، پیمانی، و قراردادی) و والدین غیر تحت تکفل و همسر کارکنان اناث منعقد گردید. قرارداد بازنشستگان، از کارافتادگان و وظیفه بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از تاریخ 1/3/90 تاکنون بصورت مستمر با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد گردیده و
شایان ذکر است که قرارداد سازمان بازنشستگی کشوری و آموزش پرورش بصورت صندوقی منعقد گردید و پرداخت خسارتبه بیمه شدگان با سازمان های مربوط می باشد.

با توجه به تحصیلاتتون در رشته حسابداری و اقتصاد تاثیر خصوصی سازی بر صنعت بیمه میتواند چگونه باشد؟
خصوصی سازی با نیمه رقابتی کردن صنعت بیمه تاثیر مثبتی بر این صنعت گذاشته است . ورود بیمه های جدید منجر به احساس نیاز به رقابت در بین سایر بیمه ها “حتی بیمه ایران با دارا بودن 40 درصد سهم بازار بیمه” شده است .
نمایندگان فروش از لحاظ کمیت افزایش یافته اند ، اما متاسفانه از نظر کیفیت شاهد پیشرفتی دراین بخش نبوده ایم . شرکت های بیمه با انتقال دانش ، مهارت وآموزش به آنها باید به جبران کمبودها دراین بخش کمک کنند.

چنانچه نقطه نظر خاصی درجهت تکمیل مطالب از منظر خویش دارید بیان فرمائید ؟
در بازار موجود همه شرکتها بابحران های عدیده ای روبرو هستند ، شرکتهایی در این آزمون موفق خواهند شد که بتوانند تهدیدات را به فرصت تبدیل نمایند. اگرتوانستیم عدم تقاضای مشتری به محصولمان را پیدا کنیم مطمئنا یک تهدید به فرصت تبدیل شده. لذا نگرش ، صداقت ، خواستن و علاقه ، دانش ومهارت فروش، تفکر سیستمی ، اعتقاد به تغییرو توجه بیشتر به مشتری و ارائه خدمت متمایز به وی به نحوی که وی را مشعوف برند خود نمائیم راه رسیدن به هدف و راز ماندگاری ماست که این مهم فقط از طریق آموزش و بهبود در تمام سطوح سازمان امکان پذیر میباشد .
زمان به تندی در حال سپری شدن است و شرکتها به سرویس های خسارت و همراه بودن با مشتری نگاه عمیق و زیرکانه ای داشته باشند؛ در غیر اینصورت نتیجه قضاوت مشتریان و عامه برایمان بی رحمانه خواهد بود!!.