جانشین فرماندهی سپاه فتح استان عنوان کرد : آمریکا عربستان را به عنوان گاو شیرده نیاز دارد
جانشین فرماندهی سپاه فتح استان عنوان کرد : آمریکا عربستان را به عنوان گاو شیرده نیاز دارد

سرهنگ انصاری گفت: ترامپ در آخرین سخرانی خطاب به مردمش گفت که عربستان یک کشور سرمایه دار است و ما در منطقه برایبالابردن ضریب امنیتی برای عربستان و هم پیمانانش مجبور به فعالیت و استقرار ناوها و پایگاه‌ها هستیم، چراکه آمریکا نیاز به این گاو شیرده (عربستان) دارد به گزارش فریاد جنوب : به گزارش […]

سرهنگ انصاری گفت: ترامپ در آخرین سخرانی خطاب به مردمش گفت که عربستان یک کشور سرمایه دار است و ما در منطقه برایبالابردن ضریب امنیتی برای عربستان و هم پیمانانش مجبور به فعالیت و استقرار ناوها و پایگاه‌ها هستیم، چراکه آمریکا نیاز به این گاو شیرده (عربستان) دارد

به گزارش فریاد جنوب : به گزارش خبرنگاران سرهنگ جهانگیر انصاری یکشنبه شب در نشست تعاملی و هم اندیشی سپاه فتح با اصحاب رسانه، افزود: دشمنی که ۱۷۰ پایگاه نظامیش در تیررس موشک‌های انقلاب اسلامی است، اینقدر نابخرد نیست که یک ناو هواپیمابر را در چنگ نیروهای مسلح ما قرار دهد.

انصاری خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطاکند، امکان جمع آوری اجساد نیروها و بقایای ناوش در خلیج فارس وجود نخواهد داشت.

انصاری گفت: ترامپ در آخرین سخرانی خطاب به مردمش گفت که عربستان یک کشور سرمایه دار است و ما در منطقه برایبالابردن ضریب امنیتی برای عربستان و هم پیمانانش مجبور به فعالیت و استقرار ناوها و پایگاه‌ها هستیم، چراکه آمریکا نیاز به این گاو شیرده (عربستان) دارد.

انصاری تصریح کرد: طی چهار دهه اخیر نیز حضور آمریکایی‌ها به شکل عادی و طبیعی در خلیج فارس وجود داشته است و این حضور به معنای سیاست و تهدید توسط ترامپ نیست.

وی افزود: دشمن می‌داند که در زمین و هوا جرأت حمله به ما را ندارند و در دریا نیز می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند، حتی قابل کفن و دفن نخواهند بود.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: دشمن نخواهد توانست با نظام ما روبه رو شود و اگر با نظام ما درافتد، ور افتد.

انصاری با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری پیرامون خبرنگاران اظهار کرد: تقوا، صداقت، عفاف و انصاف نسبت به دیگران لازمه فعالیت‌های خبری است.

انصاری گفت: افکار عمومی باید با مطبوعات هدایت شوند و اگر کسی غیر مسئولانه و خدای ناکرده مغرضانه بخواهد این هدایت را در دست بگیرد، به طور یقین به خطا خواهد رفت، زیرا هیچکس به راننده مست و خواب آلود اجازه رانندگی نمی‌دهد.

انصاری ابراز داشت: نباید فضای جامعه را فضای سو ظن و بدگمانی قرار داد.

انصاری گفت: خبرنگاری را نمی‌توان در جرگه حرفه و شغلش آورد، زیرا رسالتی است که بر عهده خبرنگار است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح گفت: خبرنگار باید بتواند مدیریت نیازهای جامعه را با عنوان مطالبات در قبال وظایف و مسئولیت مسئولان پیگیری کند.

انصاری گفت: تهذیب نفس انسان‌های عامل در این عرصه یک ضرورت است تا خبرنگاری برای فرد و یا علیه آن ننویسد.

انصاری تصریح کرد: کسب آگاهی‌های به روز در نظام رسانه‌ای داخلی و بین المللی از وظایف خبرنگاران است.

وی ابراز داشت: ارتباط تنگاتنگ و فعالیت اصحاب رسانه با توسعه، پیشرفت و بهبود وضعیت موجود یک ضرورت است.

انصاری یکی دیگر از وظایف اصحاب رسانه را تببین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف مورد تاکید است.

انصاری به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با خبرنگاران اشاره کرد و عنوان داشت: یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و خبرنگاران، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، معتقدم که آزادی قلم و بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است و در این نیز تردیدی ندارم و جز اصول مصرحه قانون اساسی است. اگر جامعه مطبوعات آزاد و دارای رشد را از دست بدهد، خیلی چیزهای دیگر را نیز از دست خواهد داد و در حقیقت وجود مطبوعات آزاد، یکی از نشانه‌های رشد یک ملت است، چرا که سبب رشد و آزادی مردم یک جامعه می‌شود