خیز بلند قوام برای قوام بویراحمد و دنا/ فروزان: به تغییرات نیاز داریم
خیز بلند قوام برای قوام بویراحمد و دنا/ فروزان: به تغییرات نیاز داریم

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج قوام فروزان به مهردنا گفت:تاکنون تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات مجلس را نگرفته ام اما حجم درخواست ها و دعوت های مردمی بگونه ای زیاد است که از تعطیلات نوروز که به منطقه آمده ام نتوانسته‌ام به تهران برگردم. این فعال سیاسی اصلاح طب بویراحمد و دنا تاکید […]

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج قوام فروزان به مهردنا گفت:تاکنون تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات مجلس را نگرفته ام اما حجم درخواست ها و دعوت های مردمی بگونه ای زیاد است که از تعطیلات نوروز که به منطقه آمده ام نتوانسته‌ام به تهران برگردم.

این فعال سیاسی اصلاح طب بویراحمد و دنا تاکید کرد: تاکنون تصمیم نهایی برای حضور در انتخابات مجلس را نگرفته ام اما حجم درخواست ها و دعوت های مردمی بگونه ای زیاد است که از تعطیلات نوروز که به منطقه آمده ام نتوانسته‌ام به تهران برگردم.

” قوام فروزان” گفت: اگر مصلحت و ضرورت ایجاب کند که بتوانم خدمتی به مردم داشته باشم و تصمیم بر این شد که در صحنه حضور یابم بطور قطعی اعلام خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در هر سه دوره گذشته مورد دعوت گسترده مردم ، نخبگان ، احزاب سیاسی و جوانان برای حضور در انتخابات بودم افزود: اولویت من‌ کمک به افرادی است که با داشتن شاخص ها و ویژگی های لازم و اقبال مردمی بتوانند به مردم خدمتی نمایند و خود در صحنه نباشم اما درخواست های مردمی بسیار زیاد است و خواستار تغییر هستند.

این فعال سیاسی با تشریح تصمیم اصلاح طلبان بویراحمد و‌دنا برای انتخابات امسال مجلس ادامه داد: در تمامی دعوت‌های مردمی هم گفته ام که اصلاح طلبان با تصمیم واحد در رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد.

فروزان در پاسخ به این‌ مطلب که گفته شده احتمال حضور آقای وکیلی هم‌ در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است ، خاطرنشان کرد : آقای وکیلی تاکنون تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده ولی تا جایی که من اطلاع دارم نظر ایشان که در جلسات اعلام شده این بود که اگر انتخابات استانی شود تابع تصمیم جمعی اصلاح طلبان هستم و به پیشنهاد حضور فکر خواهم کرد و در غیر اینصورت کاندیدا نخواهند شد.

وی در پاسخ به این‌ سوال که در صورت کاندیدا شدن آقای وکیلی در بویراحمد و دنا تصمیم اصلاح طلبان چه خواهد بود؟ گفت: حتما پایگاه اجتماعی کاندیداها ، سابقه سیاسی ، شفافیت و پایداری در عقاید بدون لغزش مورد نظر اصلاح طلبان برای انتخاب نهایی مدنظر خواهد بود و مستحضر هستید که اینجانب در هر سه حوزه انتخابیه استان هم دارای پایگاه گسترده اجتماعی و هم مورد دعوت مردم برای فعالیت های انتخاباتی بودم ولی تاکنون نپذیرفته ام.

این نامزد احتمالی انتخابات بویراحمد و دنا با اشاره به درخواست های گسترده مردمی تاکید کرد : مردم بویراحمد و دنا علی رغم نگرانی شدید و عمیق از دولت تدبیر و امید اما در مسائل پارلمانی محلی همچنان مشتاقانه خواستار حضور نیروهای جدید و تغییر و خارج شدن از انتخاب های اجباری هستند.

فروزان‌ تصریح کرد: مردم بویراحمد و دنا مصرانه خواستار این هستند که تغییرات در انتخابات ایجاد شده و از بلاتکلیفی خارج شوند.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه تاکنون تصمیم نهایی را برای حضور در انتخابات نگرفته گفت : بنظر می آید نتوانم‌ در برابر این حجم دعوت های گسترده مردمی و‌درخواست های مکرر راهی دیگر ی جز پذیرفتن آنها داشته باشم.