درگفتگویی مطرح شد؛شکست وکیلی و فروزان در انتخابات قطعی است/تهران نشینان کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا نشوند
درگفتگویی مطرح شد؛شکست وکیلی و فروزان در انتخابات قطعی است/تهران نشینان کاندیدای انتخابات بویراحمد و دنا نشوند

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکیدکرد که تهران نشینان در همان پایتخت ایران به زندگی و سکونت شان ادامه دهند و فکر کاندیداتوری در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را از ذهن شان بیرون کنند زیرا که در این حوزه انتخابیه قطعا به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه نمی یابند. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir ” […]

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکیدکرد که تهران نشینان در همان پایتخت ایران به زندگی و سکونت شان ادامه دهند و فکر کاندیداتوری در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را از ذهن شان بیرون کنند زیرا که در این حوزه انتخابیه قطعا به مجلس یازدهم شورای اسلامی راه نمی یابند.
پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

” مهندس  مسعود  خوبانی ” در گفت و گو با خبرنگار گفت: آقایان تهران نشین بدلیل ارتباط نداشتن با بدنه مردمی در بویراحمد و دنا و همچنین نداشتن محبوبیت در این حوزه انتخابیه بدون شک مورد پذیرش مردم قرار نخواهند گرفت.

وی با تاکید براینکه موافق کاندیداتوری ” وکیلی و فروزان”  بعنوان گزینه های اصلاح طلب برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیست،خاطرنشان کرد: من با وجود احترامی که برای این آقایان داشته و دارم اما توصیه می کنم از کاندیداتوری در این حوزه انتخابیه جدا خودداری کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: مردم بویراحمد و دنا نگرش مثبتی راجع به آقایان ندارند و معتقدند نگاه از بالا به پایین نگاه شایسته ای نیست و اصلا تمایلی برای کاندیداتوری آقایان وکیلی و فروزان از خود نشان نداده اند.

خوبانی با بیان اینکه این آقایان رمانی می توانستند محبوب مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا باشند که عملکردشان مثل سیدباقر موسوی و خداداد غریب پور می بود،یاداورشد: بعنوان یک برادر، فامیل، هم جریانی سیاسی و یک‌ همفکر توصیه می کنم این عزیزان و هر عزیز دیگری از تهران بغیر از سید باقر و غریب پور ، کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نشود.

وی گفت: کسی می تواند از مردم بویراحمد و دنا رای کسب کند که در بین مردم و با این مردم باشد نه اینکه فقط در یک یازده زمانی انتخاباتی، بخواهد خود را وکیل این مردم آن هم برای مجلس شورای اسلامی بکند.

این استاد دانشگاه،محبوبیت و مقبولیت مردمی را مهمترین مولفه های پیروزی یک‌ کاندیدای انتخاباتی برشمرد و اظهارداشت: بعقیده من، تهران نشینانی که سال هاست نه به فکر مردم بویراحمد و دنا بودند و نه در تهران برای فرزندان این دیار کاری کردند و نه در شادی ها و غم های مردم دیدارمان حضور داشتند نمی توانند نماینده همین مردم در خانه ملت باشند.

خوبانی افزود: اینکه تهران نشینان در این شرایط بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند بنظر من کار درستی نیست و به آقایان پیشنهاد می دهیم بفکر نوشتن نام خود در لیست های احزاب در جاهای دیگر مثل همان تهران باشند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید براینکه برخی در تهران بوده و هیچ کار خاصی هم برای حوزه انتخابیه ما نکرده اند و الان بخواهند کاندیدای جریان اصلاحات هم باشند بعقیده من کار پسندیده ای نیست، اظهارداشت: استان ما استان قومی و قبیله ای است و مردم براساس لیست حزب و گروه رای نمی دهند.

خوبانی گفت: بنده موافق حضور آقای وکیلی و آقای فروزان بعنوان کاندیدای جریان اصلاحات نیستم و معتقد هستم این آقایان هم نمی توانند آرای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را برای مجلس یازدهم شورای اسلامی برای جریان اصلاحات جمع آوری کنند.

وی با تاکید براینکه جریان اصلاحات باید بفکر عبور از آقایان تهران نشین باشد، خاطرنشان کرد: کاندیدای این مردم باید کسی باشد که در روزها و شب های مختلف و متعدد، کنار آنان باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اینکه تهران نشینان بخواهند از شرایط موجود جریان اصلاحات در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بخواهند سوء استفاده کنند نمی تواند مورد قبول عموم باشد و البته ممکن است حضور آنان مورد قبول برخی خواص باشد اما عموم مردم موافق کاندیداتوری تهران نشینان در این حوزه انتخابیه نیستند.

خوبانی تاکید کرد که اقبال عمومی بسمت آقای وکیلی و آقای فروزان کم است زیراکه آقایان، ارتباط خاصی با مردم بویراحمد و دنا نداشتند و اگر جریان اصلاحات بخواهد این آقایان را کاندیدای انتخابات کند بطور حتم در این حوزه انتخابیه شکست خواهد خورد

فراز خبر