در دیدار امروز استاندار با نوبخت:  نگاه ویژه دولت برای اجرای طرحهای زیربنایی کهگیلویه وبویراحمد   
در دیدار امروز استاندار با نوبخت:  نگاه ویژه دولت برای اجرای طرحهای زیربنایی کهگیلویه وبویراحمد   

به گزارش فریاد جنوب ،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار امروز شنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه از توجه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به خصوص از حیث تخصیص اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی این استان در بخش های گوناگون خبر داد. نگاه […]

به گزارش فریاد جنوب ،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار امروز شنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه از توجه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به خصوص از حیث تخصیص اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی این استان در بخش های گوناگون خبر داد.

نگاه ویژه دولت برای اجرای طرحهای زیربنایی کهگیلویه وبویراحمد

احمدی در این دیدار همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مناطق سیل زده و میزان خسارات وارده در حوزه های مختلف استان ارائه کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رئیس سازمان برنامه وبودجه در این دیدار ضمن ابراز همدردی با مردم و مناطق سیل زده، برای پرداخت هزینه های مربوط به جبران خسارات سیل در استان در اسرع وقت تاکید داشت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، میزان خسارات سیل اخیر در استان را افزون بر 10 هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف عنوان کرده بود.

احمدی یادآور شد: رئیس سازمان برنامه وبودجه نیز در جریان وضعیت تخصیص اعتبارات سال گذشته اعم از عمرانی و هزینه ای از محل های مختلف ملی ، استانی، دو درصد نفت و تملک و دارایی های و سرمایه ای استان نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد که نوبخت با اشراف کامل بر روی استان کهگیلویه وبویراحمد و میزان محرومیت ها و چالش های فرا روی موجود برای همراهی و نگاه ویژه دولت در تخصیص اعتبارات سال 98 و تسریع در طرح های زیربنایی اولویت دار استان تاکید کرد.

سال گذشته و در دیدارهای هفتگی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مقامات و مسئولان کشوری و رایزنی به هلدینگ های اقتصادی قدم های مثبتی در راستای محرومیت زدایی و کمک به توسعه همه جانبه این استان برداشته شد.