در سه ماهه اول سال صورت گرفت 813 فقره وام قرض‌ الحسنه به ایثارگران کهگیلویه وبویراحمدپرداخت شد
در سه ماهه اول سال صورت گرفت 813 فقره وام قرض‌ الحسنه به ایثارگران کهگیلویه وبویراحمدپرداخت شد

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهدکهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۸۱۳ فقره وام قرض ‌الحسنه به ایثارگران در سه ماه نخست سال 98 خبر داد. به گزارشفریاد جنوب  ،عبدالرحمن رستمی رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست سال 1398 توانستیم تعداد 813مورد وام صندوق شاهد به خانواده معظم شهدا و […]

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهدکهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۸۱۳ فقره وام قرض ‌الحسنه به ایثارگران در سه ماه نخست سال 98 خبر داد.
به گزارشفریاد جنوب  ،عبدالرحمن رستمی رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست سال 1398 توانستیم تعداد 813مورد وام صندوق شاهد به خانواده معظم شهدا و جانبازان و  با تامین اعتبار بالغ بر 13 میلیارد836 میلیون تومان پرداخت شد .
وی افزود: بر اساس مجوز بانک مرکزی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه در سال 1398 به مبلغ 200 میلیون ریال افزایش یافته و اعضای صندوق می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط، اعم از پس‌انداز به میزان یک سوم وام درخواستی تا سقف 200 میلیون ریال و مانده اقساط کمتر از 6 ماه از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.
رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد با تأکید بر لزوم جلب رضایتمندی حداکثری جامعه هدف گفت: بعد از پرداخت هر مرحله وام به اعضاء، فرآیند نظرسنجی از طریق ارسال پیامک توسط روابط عمومی این صندوق انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندها در نظرسنجی بیش از 96 درصد اعضا از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه شاهد رضایت داشته‌اند.
وی ادامه داد: بر اساس آسیب شناسی و تماس‌های برقرار شده با اعضای ناراضی مشخص شد پایین بودن سقف تسهیلات قابل ارائه مهمترین دلیل نارضایتی آنها بوده است که این مهم بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی اجرا شده و امکان تخطی از آن وجود ندارد. ضمن اینکه اعضایی که عدم اطلاع از میزان پس‌انداز و مانده خود را علت نارضایتی‌شان اعلام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق قرض‌الحسنه شاهد و عضویت در آن از خدمات اینترنت بانک وب‌سایت بهره‌مند شوند.