دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات است/از دکتر هدایتخواه می خواهیم به ما بپیوندد/ به هیچ عنوان بنفع کسی کنار نمی رویم
دکتر روشنفکر پیروز قطعی انتخابات است/از دکتر هدایتخواه می خواهیم به ما بپیوندد/ به هیچ عنوان بنفع کسی کنار نمی رویم

به  به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ” ذبیح الله اصالت ” در گفت و گوییگفت: دکتر مهدی روشنفکر تا پایان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می ماند و مطمئن باشید براساس آنچه که ما اطلاع داریم ایشان پیروز قطعی انتخابات است. وی با تاکید براینکه دکتر روشنفکر به […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ” ذبیح الله اصالت ” در گفت و گوییگفت: دکتر مهدی روشنفکر تا پایان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می ماند و مطمئن باشید براساس آنچه که ما اطلاع داریم ایشان پیروز قطعی انتخابات است.

وی با تاکید براینکه دکتر روشنفکر به هیچ عنوان به نفع شخص و جریانی کنار نمی رود،خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست زیرا که ایشان دارای محبوبیت مردمی بوده و این محبوبیت براساس نشست ها و جلسات چهارساله گذشته ما روز به روز در حال افزایش است.

این فعال سیاسی افزود: ما با وجود داشتن کمترین نیروهای اجرایی مجرب در دور گذشته انتخابات توانستیم حدود ۴۰ هزار رای را در کمترین زمان ممکن بخود اختصاص دهیم و یقین بدانید محبوبیت دکتر روشنفکر در بین مردم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

اصالت با بیان اینکه گزینه انتخابی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بایستی براساس محبوبیت مردمی باشد نه جریان های سیاسی و تشکیلاتی، ادامه داد: دکتر روشنفکر حقیقتا دارای وجه مردمی بود و به قلب های مردم سرزمین خود ورود پیدا کرده است.

وی در پاسخ به این سوال چه کسی رقیب خود در انتخابات مجلس یازدهم می دانید، اظهارداشت: در حال حاضر هیچ کسی را رقیب خود نمی دانیم و یقین بدانید پیروز قطعی انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه بدلیل حمایت های گسترده مردمی از سراسر استان و منطقه  دکتر روشنفکر خواهد بود.

مشاور و مسوول دفتر ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افزود: فعالیت های انتخاباتی ما از اسفندماه ۹۴ بعد از انتخابات مجلس دهم شروع و بسیاری از نقاط ضعف در حوزه ها و دهستان های مختلف را برطرف کرده ایم.

اصالت از برگزاری نشست های مستمر طوایف و ایلات بویراحمد و دنا با دکتر روشنفکر خبرداد و تصریح کرد: ما هم اکنون کمترین نیروهای اجرایی را در بدنه مدیریتی استان داریم و اعتراضی هم‌ نداریم اما معتقدیم مردم، این بار با اقتدار دکتر روشنفکر را روانه خانه ملت خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دکتر روشنفکر حاضر به سازش با جریان اصولگرایی در این حوزه انتخابیه خواهد بود؟ هم اظهارداشت: واقعیت این است که جلساتی برگزار شده اما نمی دانم چرا آقایان نمی خواهند خروجی این نشست ها دکتر روشنفکر نباشد.

این فعال سیاسی گفت: ما آمادگی خود را برای برگزاری این نشست ها اعلام کرده و الان هم اعلام می کنیم اما نمی دانم چرا آقایان به هیچ عنوان حاضر به کناره گیری بنفع دکتر روشنفکر نبوده درحالی که دکتر روشنفکر راه نجات اصولگرایان از بن بست کنونی است.

اصالت با اشاره به برخی نشست ها برای ایجاد سازش بین دکتر روشنفکر و دکتر هدایتخواه، یادآورشد: مطمئن باشید بنفع هیچ کس و جریانی کنار نخواهیم رفت زیراکه دکتر روشنفکر از محبوبیت بالایی در بین مردم برخودار است.

مشاور کاندیدای احتمالی مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: به دکتر هدایتخواه پیشنهاد می دهیم بنفع دکتر روشنفکر کنار بروند و البته از دکتر روشنفکر حمایت ویژه ای هم داشته باشد تا شاهد تکرار نتیجه انتخابات مجلس گذشته نباشیم.

اصالت تاکیدکرد که مردم از تکرار چهره ها خسته و بدنبال چهره های جدیدی مانند دکتر روشنفکر هستند.

وی افزود: دکتر هدایتخواه فردی علمی و خوب بوده و دو دور هم نماینده مجلس بوده اما این واقعیتی است که مردم از چهره های تکراری خسته شده اند و بدنبال چهره جدید علمی هستند.

مسوول ستاد انتخاباتی دکتر روشنفکر با تاکید براینکه اگر دکتر هدایتخواه بدنبال پیروزی جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است باید از دکتر روشنفکر حمایت کند، خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای‌ پیروزی اصولگرایان جز دکتر روشنفکر کس دیگری نمی تواند باشد.

اصالت گفت: دکتر روشنفکر در قلب مردم نفوذ کرده و محبوبیت فراوانی نزد مردم پیدا نموده و مطمئن باشید حمایت از این‌جریان بنفع جریان اصولگرایان خواهد بود.

مشاور کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، دکتر روشنفکر را مورد تایید بزرگان اصولگرای ایران دانست و اظهارداشت: نشست های متعددی با بزرگان اصولگرا در تهران برگزار نموده ایم و دکتر روشنفکر مورد تایید بزرگان این‌جریان هم هست.

اصالت تاکید کرد که رویش ها برای دکتر روشنفکر از رویش ها برای تمام کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بیشتر است.

وی گفت: اگر انتخابات استانی شود که بدون شک دکتر روشنفکر رای اول خواهدبود و اگر انتخابات شهرستانی شود رقیبی برای خود نمی بینیم و مهم نیست چه کسی و یا کسانی رقبای ما خواهند بود./فرازخبر