رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: 26 میلیارد و 81 میلیون ریال برای ساخت خانه، سرویس بهداشتی و تعمیر مسکن مددجویان این شهرستان در سال جاری هزینه شده است. حبیب الله باقرپور روز جمعه افزود: احداث 65خانه از محل طرح سه جانبه مناطق محروم، خرید یک مسکن شهری، تکمیل هفت مسکن واحد […]

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت: 26 میلیارد و 81 میلیون ریال برای ساخت خانه، سرویس بهداشتی و تعمیر مسکن مددجویان این شهرستان در سال جاری هزینه شده است.

حبیب الله باقرپور روز جمعه افزود: احداث 65خانه از محل طرح سه جانبه مناطق محروم، خرید یک مسکن شهری، تکمیل هفت مسکن واحد مسکونی روستایی در دست ساخت، احداث 9باب سرویس بهداشتی و تعمیرات کلی و جزئی 105واحد مسکونی از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان باشت در این مدت بوده است.
وی ابراز داشت: با اجرای این طرح ها 200 خانوار نیازمند این شهرستان صاحب خانه های ایمن شدند.
باقرپور تصریح کرد: هرساله تعدادی از واحدهای مسکونی خانواده‌های تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت ایمن سازی یا برای آنان خانه های نو احداث می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باشت با یادآوریاهمیت اشتغال و مسکن در توانمندی سازی اقشار آسیب پذیر اجرای 200 طرح اشتغالزا را از دیگر خدمات مهم این نهاد حمایتی در سال جاری ذکر کرد.
وی اضافه کرد: این طرح ها با 38 میلیارد و 800 میلیون ریال سرمایه گذاری اجرا شده است.
باقرپور اظهار داشت:برای اجرای طرح های اشتغالزای کمیته امداد خمینی (ره) در باشت 30 میلیارد ریال تسهیلات از محل بانک ها، 6 میلیارد و 300 میلیون ریال وام از منابع امداد و 2میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.
باقرپور ابراز داشت: یک هزار و 537 خانوار باشتی زیرپوشش کمیته امداد است که از این تعداد بیش از 782 نفر زن سرپرست خانوار هستند./ایرنا