سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا استعفا داد
سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا استعفا داد

سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا استعفاء داد/انتخابات باید در فضایی سالم برگزار شود   سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت خود استعفاء داده است. فریاد جنوب faryadejonoob.ir   ” باقر قائمی ”   گفت: حکم سرپرستی بخشداری پاتاوه در روز بیست هشتم اردیبهشت ماه امسال با اصرار و پافشاری […]

سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا استعفاء داد/انتخابات باید در فضایی سالم برگزار شود

 

سرپرست بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسوولیت خود استعفاء داده است.

فریاد جنوب faryadejonoob.ir

 

” باقر قائمی ”   گفت: حکم سرپرستی بخشداری پاتاوه در روز بیست هشتم اردیبهشت ماه امسال با اصرار و پافشاری متعدد دوستان و همفکران سیاسی برای اینجانب صادر و البته در آن همان زمان قول صدور حکم بخشداری در کمتر از ۲ هفته به من نیز داده شد.

وی با بیان اینکه از آن زمان تاکنون حدود ۴۰ روز می گذرد و اتفاق خاصی برای صدور این حکم نیفتاده است، اظهارداشت: ما طرفدار دولت بوده و از سویی تابلوی سیاسی ما در حمایت از جریان اصلاح طلبیمان مشخص است و نمی دانم چرا اینگونه با فردی که جریان سیاسی اش مشخص و از سویی مدرک دانشگاهی مرتبط دارد و تجربه فراوانی هم در بدنه وزارت کشور دارد برخورد می شود.

سرپرست مستعفی بخش پاتاوه در شهرستان دنا گفت: من دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران با رتبه یک را دارم و از سویی جریان سیاسی من هم اصلاح طلبی بوده و معتقدم ” صدای مردم صدای خداست ” و باید ” کرامات ” مردم حفظ و صیانت شود.

قائمی با تاکید براینکه مسوولی که حکم مدیریت نداشته باشد نمی تواند پاسخگوی سوالات مردم و مراجعان خود باشد، خاطرنشان کرد: من در مدت مسوولیتم تلاش کردم خادم خوبی برای مردم زادگاهم باشم اما بپذیریم که در چنین شرایطی نمی توانم خادم خوبی برای آنان باشم.

وی افزود: من طرفدار دولتم و در این مسوولیت هم نماینده دولت بودم و بطور حتم مردم از نماینده دولت توقعات خاصی دارند اما من با حکم سرپرستی نمی توانستم آنطور که باید و شاید به این توقعات پاسخ دهم و الان هم اگر حکم اینجانب صادر شود یا نشود باز طرفدار دولتم و تفکرات سیاسی من همان تفکرات گذشته خواهد بود.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعفای خود را تقدیم استاندار، سرپرستی فرمانداری شهرستان و حوزه معاونت سیاسی کرده ام و فردا شنبه پانزدهم تیرماه نیز درمحل کار خود حاضر نمی شوم.

قائمی افزود: من کارشناس مسائل سیاسی بوده و به حوزه کاری گذشته خودم بازمی گردم.

سرپرست مستعفی بخشداری پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می شود بنا به مسائل حاشیه ای انتخابات از این مسوولیت استعفاء داده اید، آیا چنین موضوعی صحت دارد؟ هم یادآورشد: چنین چیزی صحت ندارد و البته همیشه چنین حاشیه هایی وجود دارد.

قائمی گفت: بطورحتم من اگر بخشدار بوده و یا هرمسوولیتی داشته باشم باید تمام شرایط و بسترهای برگزاری انتخاباتی سالم در فضای رقابتی و عادلانه را فراهم کنم تا بتوانیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت گسترده مردمی باشیم.

به گزارش فریاد جنوب ، بخش پاتاوه در شهرستان دنا واقع شده که با یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد