سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد درپیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت+متن پیام
سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمد درپیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت+متن پیام

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمددر پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: اربعین حسینی حادثه تاریخی است که پس از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اسارت اهل بیت علیه السلام پس از چهل روز با حضور مریدان آنان امام همام از جمله […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه وبویراحمددر پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اربعین حسینی حادثه تاریخی است که پس از شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اسارت اهل بیت علیه السلام پس از چهل روز با حضور مریدان آنان امام همام از جمله جابر انصاری احیا گردید و بعنوان نقطه عطف تاریخ تشیع گرامی داشته شده است.

راهپیمایی اربعین حسینی که در طول چند سال تبدیل به یک سنت حسنه و اقدام ارزشمندی مبدل شده است، نقش بسزای در تبلیغ و تعمیق مبانی تشیع و نگهداشتن روح انقلابی در این مکتب گردیده است.

مهم ترین تجمع جهان اسلام که در کربلای معلی در حال برگزاری است،آب حیاتی است به جان های تشنه و انقلاب های آزادی بخش سراسر جهان و عامل وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.

ضمن گرامیداشت اربعین حسینی مراتب تسلیت خود را به محضر همه مسلمانان جهان ،هم استانی عزیز و کارکنان خدوم شرکت مخابرات ایران   اعلام مینمایم.