عملیات احداث یک خیابان جدید در شهر باشت آغاز شد+تصاویر
عملیات احداث یک خیابان جدید در شهر باشت آغاز شد+تصاویر

  به گزارش فریادجنوب از باشت به همت شهرداری شهر باشت و در جهت کاهش ترافیک خیابان اصلی این شهر عملیات احداث یک خیابان جدید در شهر باشت آغاز شد.    لطف الله موسوی شهردار باشت گفت: این  یکی از خیابانهای مهم و فرعی منتهی به اصلی شهر باشت است که بار ترافیک خیابان اصلی […]

 

به گزارش فریادجنوب از باشت به همت شهرداری شهر باشت و در جهت کاهش ترافیک خیابان اصلی این شهر عملیات احداث یک خیابان جدید در شهر باشت آغاز شد.

 

 لطف الله موسوی شهردار باشت گفت: این  یکی از خیابانهای مهم و فرعی منتهی به اصلی شهر باشت است که بار ترافیک خیابان اصلی شهر را کاهش میدهد.

 

وی افزود: در مسیر این خیابان مهم که بنام سردار شهید مهدی درخشان نامگذاری شده چندین منزل مسکونی تخریب شده که جا دارد از مالکین این منازل مسکونی (خانواده های بخشی و رضایی) نهایت قدردانی را داشته باشم.

 

موسوی ادامه داد: طی چند روز آینده همکارانم در واحد عمران شهرداری عملیات خاکبرداری ، زیرسازی و آسفالت این خیابان را شروع خواهند کرد و تنها سه مغازه در ورودی این خیابان نیاز به تملک دارند که از نماینده محترم گچساران و باشت انتظار داریم جهت تأمین میزان اعتبار مورد نظر همکاری لازم را داشته باشند.

 

شهردار باشت در پایان ابراز امیدواری کرد ؛ انشاالله در آینده ای نزدیک بتوانیم با حضور نماینده محترم ومسئولین استانی شاهد رونمایی و گشایش این خیابان مهم در شهر باشت باشیم./فانوس زاگرس

 

Faryadejonoob.ir