فرماندار کهگیلویه ؛سپاه ارگان محبوب در قلب مردم است
فرماندار کهگیلویه ؛سپاه ارگان محبوب در قلب مردم است

فرماندار کهگیلویه گفت: هر بحرانی که در کشور به وجود آید سپاه در خط مقدم کمک‌رسانی است. به گزارش فریاد جنوب ، جعفر نیکبخت امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را تصمیم نابخردانه و غیر قانونی دانست و گفت: دشمنان ما همواره در تلاش […]

فرماندار کهگیلویه گفت: هر بحرانی که در کشور به وجود آید سپاه در خط مقدم کمک‌رسانی است.

به گزارش فریاد جنوب ، جعفر نیکبخت امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را تصمیم نابخردانه و غیر قانونی دانست و گفت: دشمنان ما همواره در تلاش هستند نقش سپاه را کمرنگ کنند.

فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: نقش سپاه قبل، حین و بعد از جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست جنگ را به خوبی اداره کرد و پس از آن در کارهای عمرانی، فرهنگی و دفاعی وارد عمل شد.

نیکبخت گفت: هر وقت بحرانی در کشور به وجود می‌آید سپاه نیروی مقدم است.

وی با بیان اینکه سپاه ارگان محبوب در قلب مردم است و همه به محبوبیت این نهاد اذعان دارند، افزود: آمریکا چون نتوانست در امورات داخلی کشور ما دخالت کند و سپاه را مانع تقویت داعش می‌بیند به همین دلیل سر ناسازگاری با سپاه دارد.

نیکبخت ادامه داد: اعلام می‌دارم پشتیبان و حامی سپاه هستم و معتقد هستم تصمیم آمریکا هیچ تأثیری روی عزم و اقتدار سپاه نخواهد داشت بلکه مصمم و با اراده کار خود را پیش خواهد بود و دشمن را پشیمان خواهد کرد