به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب در یک اقدام عجیب برخی از نیروهای اصلاح طلب حامی دولت در راه و شهرسازی استان برکنار شدند. نژادصفوی مدیرکل پا به سن گذاشته راه و شهرسازی استان که مدت زمان اندکی از زمان خدمتش در استان می گذرد در یک اقدام عجیب نیروهای جریان اصلاحات در این اداره […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب در یک اقدام عجیب برخی از نیروهای اصلاح طلب حامی دولت در راه و شهرسازی استان برکنار شدند.
نژادصفوی مدیرکل پا به سن گذاشته راه و شهرسازی استان که مدت زمان اندکی از زمان خدمتش در استان می گذرد در یک اقدام عجیب نیروهای جریان اصلاحات در این اداره کل را نه برکنار که قلع و قمع کرد.
وی در یک حرکت کاملا اصولگرایانه، محمدجباری‌فر از نیروهای اصولگرا را به عنوان معاون حقوقی و املاک این اداره کل منصوب کرد.
نژاد صفوی همچنین محمدراستا از نیروها حامی دولت را از معاونت مهندسی ساخت و توسعه راهها برکنار کرد. البته شنیده می شود نیروی جایگزین راستا فعلا از پذیرفتن این حکم با توجیه اینکه راستا از نیروهای حامی دولت بوده امتناع کرده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان چندی پیش، حدادی‌فر یکی دیگر از نیروهای اصولگرا را به سمت رئیس اداره مطالعات مسیر این اداره کل جایگزین رودشتیان از نیروهای اصلاح طلب حامی دولت کرده بود.
هنوز از موضع نماینده بویراحمد و دنا در خصوص این انتصابهای اصولگرایانه خبری در رسانه ها منتشر نشده است.
از برخی دیگر از ادارات کل نیز خبر می رسد که مدیران کل به صورت چراغ خاموش در حال عزل و برکناری نیروهایی هستند که حامی دولت بوده و در پیروزی روحانی و کسب بالاترین رای در استان تلاش زیادی کردند.
اما روی سخن با استاندار دولت تدبیر و امید است که جناب دکتر احمدی در قبال حذف نیروهای حامی دولت در ادارات کل و یا بانکها هیچ واکنشی از خود نشان نداده است و انتظار می رود با ورود به این انتصابات، از دلسردی بیش از پیش حامیان دولت در استان جلوگیری کند.