مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در یاسوج برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ناجا صبح امروز ( دوشنبه 15 مهر ماه 98) با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی و جمعی دیگر از مسؤولان استان در یاسوج برگزار شد. به گزارش فریاد جنوب ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین تأکید کرد: […]

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ناجا صبح امروز ( دوشنبه 15 مهر ماه 98) با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی و جمعی دیگر از مسؤولان استان در یاسوج برگزار شد.
به گزارش فریاد جنوب ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین تأکید کرد: پلیس هوشمند همان‌گونه که باید از اقتدار و توانمندی‌های لازم فیزیکی، ورزیدگی، پویایی و تحرک برای مقابله با مفاسد، شرارت، قاچاق و ناامنی برخوردار باشد باید همواره و در مواجهه با مردم و شهروندان نیز رأفت اسلامی را رعایت کند.

حسین کلانتری اظهار داشت: وظایف، ماموریت ها و مسئولیت پلیس در یک جامعه اسلامی دو روی یک سکه است و به همان میزان که باید مقتدر، خشن و سخت در مقابل مفسدان و اشرار ظاهر  شود باید در نهایت ادب، ظرافت و رافت با مردم برخورد کند.

وی داشتن بار معنوی را ضرورت غیرقابل انکار برای انجام وظایف و ماموریت های پلیس در جمهوری اسلامی دانست و گفت:  رفتار و کارکرد پلیس در سطح جامعه باید به گونه ای باشد که مردم از دیدن آن احساس آرامش و امنیت کنند.

کلانتری امنیت را ضرورت و پیش نیاز مهم برای پیشرفت و توسعه در هر عرصه ای دانست و گفت: تامین امنیت خط قرمز حاکمیت و نظام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه تامین امنیت نباید با هیچ شخص، جریان و گروه خاصی مماشات و تعارف کرد.

کشف سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: یکی از سرمایه های ارزشمند و پشتوانه های مهم این نیرو، همراهی ، همدلی و تعامل مثبت مردم، مسئولان و مقامات اجرایی استان و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی برای ایجاد نظم و امنیت عمومی است.

سردار مهدی انصاری اظهار داشت: رویکرد جامعه محوری و سهیم کردن مردم برای تامین امنیت و نظم حاکم از رویکردها و راهبردهای اصلی نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مجموعه پلیس کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با انواع جرائم نیز گفت: ظرف ۶ ماه گذشته افزون بر سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروهای جان برکف در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شده است.

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شنبه با حضور حسین کلانتری استاندار ، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در یاسوج برگزار شد.

منبع: پایگاه خبری امید زاگرس