مرکز نوآوری پارک کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود
مرکز نوآوری پارک کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می شود

    رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از توسعه و بهسازی زیر ساخت های فناورانه در استان خبر داد. به گزارش فریاد جنوب ، شمس الدین هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک معاون علمی و فناوری رییس جمهور با استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس پارک […]

 

 

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از توسعه و بهسازی زیر ساخت های فناورانه در استان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب ، شمس الدین هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک معاون علمی و فناوری رییس جمهور با استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رئیس پارک استان گفت: در این جلسه که در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر سوم دکتر ستاری به استان صورت گرفت، بر تامین اعتبارات لازم در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک استان تاکید شد.

وی اظهارکرد: اختصاص اعتبار جهت تجهیز کامل سوله های در اختیار پارک از دیگر مصوبات این نشست بود.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که به زودی مرکز نوآوری و شکوفایی پارک استان راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جهت افزایش سطح فعالیت های فناورانه و ایجاد مرکز نوآوری، مقرر شد سوله استانداری واقع در بلوار شرف آباد بصورت کامل در اختیار پارک گذاشته شود.

دکتر هاشمی در ادامه از حضور یک شتاب دهنده کسب و کارهای استارت آپی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به صحبت های صورت گرفته در این نشست، معاونت علمی ریاست جمهوری از حضور یک شتاب دهنده در استان حمایت خواهد کرد .

وی حضور شتاب دهنده ها را در جهت آموزش، مشاوره و حمایت از کسب و کارهای نوپا ضروری دانست و ادامه داد: مذاکره با چند شتاب دهنده مطرح صورت گرفته و امیدواریم به زودی زمینه های حضور شتاب دهنده در استان فراهم شود.

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح هایی همچون زنبورهای گرده افشان، تولید پهپادهای کشاورزی، تولید تجهیزات پزشکی، تولید و تکثیر گیاهان توسط فناوری های نو، تولید دارو از گیاهان دارویی و تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته اضافه کرد: مقرر شد این طرح ها در قالب طرح های کلان ملی تعریف شده و مورد حمایت قرار گیرند.