مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان : نقش اصحاب رسانه در مقابله با اقدامات دشمنان مهم و اساسی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان : نقش اصحاب رسانه در مقابله با اقدامات دشمنان مهم و اساسی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: ۲۵ میلیون سایت تبلیغات مسموم علیه تفکر اسلامی و انقلاب را به شکل شبانه روزی پوشش می‌دهند. به گزارش فریاد جنوب ؛حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک یکشنبه شب در سلسه نشست‌های تعاملی و هم اندیشی سپاه فتح با اصحاب رسانه، افزود: باید به شکل شایسته ای […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح گفت: ۲۵ میلیون سایت تبلیغات مسموم علیه تفکر اسلامی و انقلاب را به شکل شبانه روزی پوشش می‌دهند.

به گزارش فریاد جنوب ؛حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک یکشنبه شب در سلسه نشست‌های تعاملی و هم اندیشی سپاه فتح با اصحاب رسانه، افزود: باید به شکل شایسته ای دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه تبیین شود.

حکمتی نیک با بیان اینکه بنگاه‌های شایعه پراکنی غرب تبلیغ بر علیه دین، انقلاب، اسلام و ولایت را در پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: ۲۵ میلیون سایت تبلیغات مسموم علیه تفکر اسلامی و انقلاب را به شکل شبانه روزی پوشش می‌دهند و نقش اصحاب رسانه در مقابله با اقدامات دشمنان مهم و اساسی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ماحصل گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی است و باید دید رسانه‌ها چه میزان در تبیین این گام مهم فعالیت داشتند.

حکمتی نیک یکی از زیباترین سنت‌های الهی را سنت امداد غیبی دانست و اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران تجلی واقعی نصرت الهی بود و مصداق بارز نصرت الهی را می‌توان در انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دید.

وی افزود: پشتیبان اصلی انقلاب، خداوند متعال است.

حکمتی نیک خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هژمونی استکبار و آمریکا را به چالش کشاند و دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب حیرت دشمنان شده است.

وی افزود: اصحاب رسانه نسبت به تببین این دستاوردها در محورهای مختلف اقدام کنند.