مصالحه 68 درصدی پرونده های ارجاعی به اداره مشاوره و دوایر مددکاری پلیس استان   
مصالحه 68 درصدی پرونده های ارجاعی به اداره مشاوره و دوایر مددکاری پلیس استان   

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: 68 درصد پرونده هایی که در سال 1397به اداره مشاوره معاونت اجتماعی و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان ارجاع شده بود، به مصالحه ختم شدند. به گزارش فریاد جنوب سرهنگ “منصور صدر”  ، اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 758 جلسه مشاوره […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت: 68 درصد پرونده هایی که در سال 1397به اداره مشاوره معاونت اجتماعی و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های استان ارجاع شده بود، به مصالحه ختم شدند.

به گزارش فریاد جنوب سرهنگ “منصور صدر”  ، اظهار داشت: سال گذشته 2 هزار و 758 جلسه مشاوره با موضوعاتی چون خانوادگی، تربیتی، روانی، اجتماعی، حقوقی، نزاع و درگیری، ازدواج، تحصیلی، شغلی و اقتصادی توسط کارشناسان اداره مشاوره معاونت اجتماعی و مشاوران دوایر مددکاری کلانتری های سراسر استان برگزار و 135 مورد روان سنجی نیز انجام شد.

وی افزود: همچنین در این مدت 93 جلسه مشاوره فعال در مدارس، مساجد و کانون های تربیتی استان با شرکت 7 هزار و 253 نفر و 16 جلسه مشاوره گروهی با موضوعاتی چون طلاق و پیامدهای آن، ازدواج، فرزندپروری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های اجتماعی و سازگاری زناشویی برگزار شد.

سرهنگ صدر تصریح کرد: اداره مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هر روز به صورت تلفنی به شماره 21821461 و حضوری به آدرس یاسوج، میدان معلم، جنب فروشگاه رفاه و همچنین در کلانتری های سراسر استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت رایگان به مردم است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: شناخت مسائل اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی برای داشتن جامعه ای سالم و پویا بخشی از وظایف معاونت اجتماعی ناجاست که این نشانگر رویکرد اجتماعی و جامعه محوری پلیس به موضوعات و مسائل است.