مصرف برق در استان از مرز 411 مگاوات عبور کرد /گچساران با 155 مگاوات بیشترین مصرف را دارد
مصرف برق در استان از مرز 411 مگاوات عبور کرد /گچساران با 155 مگاوات بیشترین مصرف را دارد

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش چهار و نیم درصدی مصرف برق این استان در روز گذشته شانزدهم تیرماه خبرداد. به گزارش فریاد جنوب ،  فتح الله پشتدار به رسانه ها گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت نیرو، میزان برق مصرف […]

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش چهار و نیم درصدی مصرف برق این استان در روز گذشته شانزدهم تیرماه خبرداد.

به گزارش فریاد جنوب ،  فتح الله پشتدار به رسانه ها گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده از سوی وزارت نیرو، میزان برق مصرف شده در استان کهگیلویه و بویراحمد در روز شانزدهم تیرماه جاری بیش از 411 مگاوات بوده که رشد بیش از چهار و نیم درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی با تاکید براینکه رشد چهار و نیم درصدی مصرف برق در این استان باید بیشتر مدیریت شود و مشترکین می بایست همکاری بیشتری در صرفه جویی از برق داشته باشند، اظهارداشت: در روز گذشته میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد 18 مگاوات بیشتر از مدت مشابه را نشان می دهد.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ گچساران با 155 مگاوات مصرفی بیشترین مصرف را در بین شهرستان های این استان داشته اگرچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از هفت مگاوات کاهش را نشان می دهد.

پشت دار با تشریح میزان مصرف برق در سایر شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در روز گذشته، خاطرنشان کرد: شهرستان های بویراحمد و دنا با مصرف 106 مگاوات در رتبه دوم مصرف برق در این استان جای دارند و البته نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 15 مگاواتی در این شهرستان ها هستیم.

وی گفت: شهرستان کهگیلویه با 74 مگاوات برق مصرفی در رتبه سوم مصرف برق در این استان قرار گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 مگاوات برق مصرفی افزایش داشته است.
پشت دار، میزان برق مصرفی در شهرستان بهمئی را 35 مگاوات با افزایش سه مگاواتی نیز عنوان و یادآورشد: میزان مصرف برق در شهرستان های باشت و چرام به ترتیب 33 و 21 مگاوات بوده است.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف برق در این شهرستان ها نیز به ترتیب از رشد چهار و 2 مگاواتی برخوردار است.

وی میزان مصرف برق در پیک بار روز شانزدهم تیرماه امسال در کشور را نیز 54 هزار و 962 مگاوات ذکر و تصریح کرد: میزان مصرف برق در کشور در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می دهد.

پشت دار از 270 هزار مشترک برق در این استان خواست در تابستان امسال، برق مصرفی خود را مدیریت نموده تا شاهد قطع برق برنامه ریزی شده نباشیم.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزانه بیش از هزار و 700 کنتور دیماندی پمپ های کشاورزی با میزان مصرفی بیش از 10 مگاوات برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعات پیک بار قطع می شود.