موزه ملی آموزش های فنی و حرفه ای راه اندازی می شود
موزه ملی آموزش های فنی و حرفه ای راه اندازی می شود

  به گزارش  فریاد جنوب ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از راه اندازی موزه ملی آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد. فرج اله راد بیان داشت:بدون شک تاریخ و فرهنگ موارد جدانشدنی از زندگی انسانی هستند و موزه تاریخ توصیف رویداد ها و وقایع مهم یک جامعه است. وی اظهار […]

 

به گزارش  فریاد جنوب ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از راه اندازی موزه ملی آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد.

فرج اله راد بیان داشت:بدون شک تاریخ و فرهنگ موارد جدانشدنی از زندگی انسانی هستند و موزه تاریخ توصیف رویداد ها و وقایع مهم یک جامعه است.

وی اظهار داشت:سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در نظر دارد در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و دراستای تقویت و توسعه فرهنگ مهارت آموزی سیر تکاملی این آموزشها را به نمایش بگذارد.

راد تصریح کرد:این فراخوان با هدف جمع آوری آنچه که امروز میراث فرهنگی نامیده می شود صورت گرفته و از همه همکاران شاغل و بازنشسته تقاضامندیم که اسناد و اشیای قابل ارائه،ابزار،کتاب،جزوه،استاندارد آموزشی،گواهینامه مهارت،کارت مربیگری،ابلاغ،عکس،تندیس         و غیره قدیمی که قابلیت ارائه در موزه را داشته باشد با حفظ مالکیت معنوی همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: همکاران می توانند در صورت داشتن اسناد و مدارک قدیمی در حوزه مهارت آموزی به سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به نشانی www.alborz.tvto.ir نسبت به ثبت و ارسال مشخصات موارد قابل ارائه اقدام نمایند.