نخستین دوره آموزشی گویندگی و اجرا در دهدشت برگزار می‌شود
نخستین دوره آموزشی گویندگی و اجرا در دهدشت برگزار می‌شود

به گزارش فریاد جنوب،با همکاری مجتمع آموزشی تارا اولین دوره فن بیان و گویندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهر دهدشت برگزار می شود. سید ایمان تقوی مدرس این دوره با بیان اینکه در این شهرستان استعدادهای فراوانی هستند که می توانند به عنوان خبرنگار، گوینده و مجری فعالیت کنند ولی به دلیل عدم آموزش […]

به گزارش فریاد جنوب،با همکاری مجتمع آموزشی تارا اولین دوره فن بیان و گویندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهر دهدشت برگزار می شود.

سید ایمان تقوی مدرس این دوره با بیان اینکه در این شهرستان استعدادهای فراوانی هستند که می توانند به عنوان خبرنگار، گوینده و مجری فعالیت کنند ولی به دلیل عدم آموزش و آشنایی با تکنیک های آن، به سمت گویندگی و مجریگری نرفته اند، تصمیم گرفتیم با برگزاری این دوره، استعدادهای این شهرستان را کشف کنیم.

وی افزود: در این دوره سرفصل های بروز جهانی مرتبط با خبرنگاری، گویندگی و مجریگری را آموزش خواهیم داد.

تقوی هدف از برگزاری این دوره را ترغیب و تشویق علاقه مندان به فن گویندگی و همچنین تقویت قدرت فن بیان هنرمندان این رشته اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره طی ۷ جلسه ۴ ساعته برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ در این دوره که با مبانی و اصول اولیه گویندگی از جمله انواع صدا، انواع گوینده، روش های پرورش صدا، اندامهای موثر در تولید صدا، فن خطابه، سخنوری و تکنیک های ویژه مجری گری و گویندگی پرداخته می شود، در پایان نیز آزمون عملی و تئوری از هنرجویان به عمل خواهد آمد.

تقوی در پایان اذعان داشت: این دوره در تمام شهرستانهای استان همچون بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار خواهد شد و در صورت استقبال سایر شهرهای استان ، نیز تداوم خواهد داشت.