نخستین تصفیه خانه صنعتی فاضلاب بیمارستانی یاسوج افتتاح شد
نخستین تصفیه خانه صنعتی فاضلاب بیمارستانی یاسوج افتتاح شد

فریاد جنوب: افتتاح نخستین و تنها تصفیه خانه صنعتی فاضلاب بیمارستانی یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد- مدیریت بهداشتی و اصولی پسماند وپساب جزء اولویت های نخست سازمان حفاظت محیط زیست است و در رفع این دغدغه با مسئولین دستگاه های اجرایی وبخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذارای دراین حوزه را دارند همکاری […]

فریاد جنوب: افتتاح نخستین و تنها تصفیه خانه صنعتی فاضلاب بیمارستانی یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد- مدیریت بهداشتی و اصولی پسماند وپساب جزء اولویت های نخست سازمان حفاظت محیط زیست است و در رفع این دغدغه با مسئولین دستگاه های اجرایی وبخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذارای دراین حوزه را دارند همکاری ویژه خواهد شد.

به گزارش فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – همزمان با هفته تامین اجتماعی با حضور مسئولین ارشد استانی در بیست و پنجمین روز از تیرماه 96 تصفیه خانه صنعتی فاضلاب بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج با ظرفیت 40 مترمکعب افتتاح شد.

براساس این گزارش اکبری رئیس این بیمارستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی فراوان از همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان در مشاوره و راه اندازی این تصفیه خانه گفت: بیمارستان شهدای گمنام تنها و نخستین بیمارستان استان است که مجهز به تصفیه خانه فاضلاب صنعتی شده است .

وی گفت : ظرفیت این تصفیه خانه 40 متر مکعب بوده و قادر است درساعت 10 متر مکعب فاضلاب ورودی را تصفبه نماید. .

اکبری افزود: این تصفیه خانه از 30 متر مکعب آب 25 متر مکعب آن را بازیافت می نماید که از این آب در آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

وی بار دیگر ضمن قدردانی از همکاری های مستمر محیط زیست در رفع دغدغه پسماندهای بیمارستانی افزود:با همکاری و هماهنگی مسئولین محیط زیست استان, بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی اولین مرکز خدماتی درمانی استان بود که در ارائه خدمات زیست محیطی, موفق به اخذ لوح سبز از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شد.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در حاشیه این افتتاحیه گفت: مسئله مدیریت بهداشتی و اصولی پسماند جزء اولویت های نخست سازمان حفاظت محیط زیست بوده و با مسئولین دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی که تمایل به سرمایه گذارای دراین بخش را دارند همکاری ویژه خواهد شد.

جعفری نژاد افزود: باتوجه به اینکه راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب بیمارستانی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست است، انتظار می رود و تاکید می گردد مابقی بیمارستان ها هرچه سریعتر نسبت به راه اندازی تصفیه خانه های خود اقدام نمایند.