نشست ستار هدایت خواه بارئیس دانشگاه آزاد اسلامی/”تغییر یا ابقاء”؟؟
نشست ستار هدایت خواه بارئیس دانشگاه آزاد اسلامی/”تغییر یا ابقاء”؟؟

فریاد جنوبfaryadejonoob.ir ستار هدایتخواه  نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ” محمدمهدی طهرانچی” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. این نشست در شیراز برگزار شده و گفته می شود موضوع اصلی این نشست، حول محور تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد […]

فریاد جنوبfaryadejonoob.ir

ستار هدایتخواه  نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ” محمدمهدی طهرانچی” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

این نشست در شیراز برگزار شده و گفته می شود موضوع اصلی این نشست، حول محور تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

بعد از این نشست، اخبار متفاوتی در رسانه های محلی استان مبنی بر تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شده است.

گفته می شود گزینه های جایگزین ”  کرم جانی پور ” رئیس کنونی دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را به ترتیب ”  سید یعقوب زراعت کیش،”  شیرعلی خرامین”، ”  مسعود زاده باقری”،  اردوان ارژنگ “و ”  نورمحمد  علی پور خشاب ” معاون دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج تشکیل می دهند.

یک عضو هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این سوال که گفته می شود ” اردوان ارژنگ ” رئیس اسبق دانشگاه دولتی یاسوج گزینه جدی برای جایگزینی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر است؟ سکوت کرد و این انتصاب را نه رد و نه تایید نمود.