نفرات برتر رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی مشخص شدند/سید فرید معصومی باز هم اول شد
نفرات برتر رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی مشخص شدند/سید فرید معصومی باز هم اول شد

فریاد جنوب؛ رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی در یاسوج با قهرمانی سید فرید معصومی به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی در یاسوج با قهرمانی فرید […]

فریاد جنوب؛ رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی در یاسوج با قهرمانی سید فرید معصومی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،رقابتهای تنیس روی میز گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی در یاسوج با قهرمانی فرید معصومی به پایان رسید .
در این دوره از رقابتها که بصورت تیمی ودو حذفی در خانه تنیس روی میز شهر یاسوج و با حضور 25 نفر از برترینهای این رشته برگزار شد ،در پایان دور مقدماتی از هر گروه نفرات برتر راهی مرحله حذفی این مسابقات شدند.
در پایان مرحله دوم این رقابتها که بصورت دو حذفی برگزار شد ،فرید معصومی با برتری مقابل حریفان به مقام قهرمانی رسید ،فرید دوهنده دوم شد و مهرداد موسوی در مکان سوم این رقابتها قرار گرفت.
این رقابت زیر نظر هیات تنیس روی میز استان و شهرستان بویراحمد برگزار شد

سید فرید معصومی که از فرزندان دهستان ”کریک” می باشد قهرمان بلامنازع سالیان اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و خود را برای مسابقات قهرمانی کشور آماده می کند.