نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:وزیر راه از محور پاتاوه به دهدشت بازدید می‌کند
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:وزیر راه از محور پاتاوه به دهدشت بازدید می‌کند

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آخرین وضعیت محور پاتاوه به دهدشت را از نزدیک بررسی می‌کند. فریاد جنوب :عدل هاشمی‌پور  با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بازدید از محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت یکی از برنامه‌های وزیر در این سفر […]

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آخرین وضعیت محور پاتاوه به دهدشت را از نزدیک بررسی می‌کند.

فریاد جنوب :عدل هاشمی‌پور  با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بازدید از محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت یکی از برنامه‌های وزیر در این سفر است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: رایزنی و هماهنگی لازم جهت بازدید وزیر از این پروژه مهم صورت گرفته و در سفر به استان آخرین وضعیت جاده را از نزدیک بررسی خواهد کرد.

هاشمی‌پور گفت:  وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی میزان خسارات وارده ناشی از سیل اخیر به راه‌های ارتباطی استان و حوزه انتخابیه و همچنین بررسی آخرین وضعیت جاده پاتاوه ،دهدشت به استان و حوزه انتخابیه سفر می‌کند.

وی ضمن تشکر از همکاری و حسن توجه وزیر راه اظهار داشت: وضعیت کلی راه‌های ارتباطی اعم از اصلی، فرعی، روستایی و عشایری در جلسه شورای مدیریت بحران استان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند و سپس وزیر راه از جاده پاتاوه دهدشت بازدید خواهد کرد.

هاشمی‌پور اختصاص اعتبار لازم جهت بازسازی و بازگشایی جاده‌های ارتباطی را ضروری دانست و افزود:. در این سفر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، تکمیل ورودی شهرها و روشنایی آن‌ها، شروع عملیات اجرایی جاده لنده به تشان، ملی کردن جاده دیشموک و چاروسا به محور پاتاوه _ دهدشت از سمت دم عباس و جاده دهدشت به یاسوج از سمت سرفاریاب و اتمام واریانت آب حیات، مورد تاکید و بررسی قرار می‌گیرند