اگر چه در لنده تا این لحظه خدا را شکر شاهد سیل و اتفاقات ناگوار نبودیم ولی طغیان دره های فصلی که از شهر لنده عبور میکنند و غرش رودخانه مارون باعث گردید فرماندار لنده از مدیران ادارات در راس اعضای مدیریت بحران بخواهد طی امروز تا پایان بارندگی ها در حالت آماده باش […]

 

اگر چه در لنده تا این لحظه خدا را شکر شاهد سیل و اتفاقات ناگوار نبودیم ولی طغیان دره های فصلی که از شهر لنده عبور میکنند و غرش رودخانه مارون باعث گردید فرماندار لنده از مدیران ادارات در راس اعضای مدیریت بحران بخواهد طی امروز تا پایان بارندگی ها در حالت آماده باش کامل باشند .

در لنده اهالی شهرک فجر، شهرک سرآسیاب و سیل بند لنده بیش از سایر مناطق با توجه به عبور دره های فصلی طی ساعات گذشته خطر در کمین شان بود و با توجه به هشدار های سازمان هواشناسی و مدیریت بحران این خطر در چنین مناطقی ادامه خواهد داشت .

یکی از عواملی که همیشه در شرایط بحران باعث نگرانی مردم میشود، عدم سرکشی و حضور میدانی برخی مسئولین در میان مردم است. مردم وقتی می بینند مدیران آن منطقه لحظه به لحظه در کنار آنان هستند با همه ی سختی های در شرایط بحران کمی آرامتر میشوند .

در این میان رفتار فرماندار لنده میتواند الگوی برای آن دست مسئولینی باشد که احساس و وظیفه خود در قبال مردم را فقط در تایم ۸ ساعت کاری میدانند .

نیمه های شب و حضور فرماندار کریمی نژاد در روستاها و کوچه پس کوچه های لنده نوید این را به مردم این دیار می دهد که هستند مسئولینی که در شرایط بحران خواب را بر خود حرام بدانند.