همسر پزشک شاغل در شهر سی سخت عصر امروز بدلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داد .
همسر پزشک شاغل در شهر سی سخت عصر امروز بدلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داد .

فریادجنوب ، همسر پزشک شاغل در شهر سی سخت عصر امروز بدلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داد . یک منبع آگاه در این زمینه به فریاد جنوب گفت: دکتر نوبخت رئیس پزشکی قانونی شهر سی سخت و از پزشکان معتمد و بسیار با اخلاق شهر سی سخت که حدود ۱۲ سال در این […]

فریادجنوب ، همسر پزشک شاغل در شهر سی سخت عصر امروز بدلیل گازگرفتگی جان خود را از دست داد .

یک منبع آگاه در این زمینه به فریاد جنوب گفت: دکتر نوبخت رئیس پزشکی قانونی شهر سی سخت و از پزشکان معتمد و بسیار با اخلاق شهر سی سخت که حدود ۱۲ سال در این شهر به طبابت مشغول است بعد از ظهر امروز بدلیل گاز گرفتگی جان خود را از دست داد .
وی عنوان کرد: دکتر نوبخت از اهالی کاشان بوده است و  خانم رفیعی همسر مرحومه وی  رادیولوژیست از شهرستان کهگیلویه است که در تعطیلات آخر هفته دکتر نوبخت بهمراه فرزند خود راهی کاشان شد ولی همسر وی بدلیل شیفت کاری خود در بیمارستان شهدای گمنام مجبور بود در یاسوج بماند .
بنا به گفته وی به فصلی نو ، همسایگان وی در طبقه دوم یکی از ساختمان های بلوار رجاء متوجه بوی شدید گاز در ساختمان  می شوند و بعد از مراجعه به منزل دکتر نوبخت با شدت بوی گاز و درب بسته مواجه می شوند  که همسایگان مجبور شدند درب منزل وی را جهت ورود به ساختمان بشکنند .
گویا همسر دکتر نوبخت تقلای زیادی جهت خروج از بحران گاز گرفتگی انجام می دهد که در بین راه  نقش بر زمین می شود و صورت وی نیز خونین می شود و در همانجا جان خود را از دست می دهد و  تلاش اورژانس در راه نجات وی بجایی نمی رسد .
فریادجنوب این مصیبت دردناک را به جناب دکتر نوبخت و خانواده وی  تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب مغفرت دارد