پیام تبریک انجمن جوانان شهرستان لنده به مناسبت روز پاسدار و جانباز
پیام تبریک انجمن جوانان شهرستان لنده به مناسبت روز پاسدار و جانباز

  انجمن جوانان شهرستان لنده در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتند. به گزارش فریادجنوب در این بیانیه آمده است؛ پاسداشت مقام پاسدار این […]

 

انجمن جوانان شهرستان لنده در پیامی ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتند.

به گزارش فریادجنوب در این بیانیه آمده است؛

پاسداشت مقام پاسدار این حافظان مرزهای شرف و آزادگی، الگوی جاودانه پاسداری از ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌های اصیل الهی و اسلام ناب محمدی(ص) را به همه پاسداران غیور کشور به ویژه پاسداران شهرستان لنده، فرماندهی سپاه ناحیه و کادر این فرماندهی تبریک می گوییم.
بی‌شک سربلندی کشورمان در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران انقلاب اسلامی است.

پیام تبریک انجمن جوانان به مناسبت روز جانباز :
جانبازان عزیز میهن اسلامی‌ الگوی ماندگار صبر و ایثار ، شهیدان زنده و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، ذخیره های ماندگار کشورمان هستند که با سلاح ایمان و معنویت، دست از وابستگی های دنیوی خود شسته، به نبرد با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام  پرداخته اند.
این مناسبت را به همه جانبازان کشور عزیزمان، به ویژه عزیزان جانباز شهرستان لنده تبریک گفته، ‌توفیق روز افزون و پاسداری و جانبازی همگان را در راه اعتلای کشور عزیزمان خواستار و خواهانیم.

در پایان اقدام نفرت انگیز اخیر رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا که بر خلاف عرف و مناسبات بین المللی، نیروی نظامی رسمی یک کشور عضو سازمان ملل متحد یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است را به شدت محکوم می نماییم و خواستار اتحاد و همبستگی همه متولیان اداره کشور و نیروهای سیاسی با هر نوع گرایشی در مقابل این حرکت خصمانه دولت آمریکا می‌باشیم.

انجمن جوانان شهرستان لنده