یک کهگیلویه و بویراحمدی در رشته تکواندو قهرمان کشور شد+عکس
یک کهگیلویه و بویراحمدی در رشته تکواندو قهرمان کشور شد+عکس

فریاد جنوی: علی بسطامی ۱۶ساله کلاس نهم با معدل ۱۹/۹۳از ۴ سالگی فعالیت ورزشی خود را در رشته ژیمناستیک شروع کرد وحدوددوسال در این رشته فعالیت می کرد از ۶ سالگی به کونگ فو تغییر رشته داد و مقام دوم استانی رانیز کسب نمود . علی بسطامی علیرغم توانمندی و استعدادی که در خودش می […]

فریاد جنوی: علی بسطامی ۱۶ساله کلاس نهم با معدل ۱۹/۹۳از ۴ سالگی فعالیت ورزشی خود را در رشته ژیمناستیک شروع کرد وحدوددوسال در این رشته فعالیت می کرد از ۶ سالگی به کونگ فو تغییر رشته داد و مقام دوم استانی رانیز کسب نمود .

علی بسطامی علیرغم توانمندی و استعدادی که در خودش می دید به رشته پر جنب و جوش تکواندو علاقمند شد و به فعالیت در این رشته ادامه داد به مقامهای اول و قهرمانی شهرستان،مقام اول و قهرمانی استان و مقام اول و قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارد .
ایشان در سال ۱۳۹۷توسط فدراسیون تکواندو کشور به اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو itfفراخوانده شود .
بعداز حضور در اردوهای آمادگی انتخابی تیم ملی نهایتا در اردیبهشت ۹۸ که آخرین اردوی انتخابی بودو درسنندج برگزارشد ایشان ضمن کسب مقام اول و قهرمانی کشور در وزن ۷۰+به عضویت تیم ملی تکواندو جوانان کشور درآمد

لازم به ذکر است ایشان حافظ ۷ جزء قرآن کریم و یکی از سخنرانان نوجوانی است که از ۴ سالگی تاکنون بیش از دهها سخنرانی در مراسمات و برنامه های متعدد در دانشگاهها ، سازمانها، ادارات و مساجد مختلف ایراد نموده است.
از دیگر افتخار ات ایشان موفقیت در اخذ مدرک بین المللی دان دو می باشد.