آخرین توضیحات در باره غرق شدگی دو جوان در رودخانه شترخون پاتاوه / محمدی‌تبار: هیچ مدیری حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد
آخرین توضیحات در باره غرق شدگی دو جوان در رودخانه شترخون پاتاوه / محمدی‌تبار: هیچ مدیری حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد

وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخنگو، دبیر و رئیس دارد و هیچ مسئول شهرستانی و استانی در مواقع حوادث و بحران‌ها به جهت آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد. فریاد جنوب ؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد […]

وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخنگو، دبیر و رئیس دارد و هیچ مسئول شهرستانی و استانی در مواقع حوادث و بحران‌ها به جهت آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد.
فریاد جنوب ؛مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اعزام یک تیم غواصی و صخره نوردی استان فارس برای پیدا کردن مرد ۲۹ ساله در شهرستان دنا خبرداد.
وحید محمدی تبار در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان سخنگو، دبیر و رئیس دارد و هیچ مسئول شهرستانی و استانی در مواقع حوادث و بحران‌ها به جهت آرامش در جامعه و جلوگیری از التهاب حق مصاحبه بدون هماهنگی ندارد.
وی با بیان اینکه «دو صد گفته چون نیم کردار نیست.» اظهارکرد: با مصاحبه کردن نه جسدی پیدا می‌شود، نه آتش سوزی خاموش می‌شود و نه غرق شدگی نجات می‌یابد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با غرق شدگی امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد ماه خاطرنشان کرد: متاسفانه حوالی ساعت ۱۲ امروز دو نفر در حاشیه رودخانه بشار محدوده روستای شترخون دچار غرق شدگی شدند که بلافاصله یک نفر توسط نیروهای محلی نجات داده شد.
محمدی تبار تصریح کرد: یک مرد متأهل ۲۹ ساله به نام «حسن دادگر» غرق شد که متاسفانه از ساعت ۱۳ تاکنون تلاش‌ها برای پیدا کردن جسد بی نتیجه ماند جون تیم آتش نشانی یاسوج یک غواص دارد که پای او شکسته و مصدوم است، همچنین تیم هلال احمر نیز به محل حادثه اعزام شد که تلاش‌ آن‌ها هم نتیجه‌ای در برنداشت.
وی با بیان اینکه هوا تاریک شده و عملیات جستجو از صبح فردا آغاز می‌شود، ادامه داد: با چند استان همجوار رایزنی و پیگیری صورت گرفته که یک تیم ۸ نفره غواصی و صخره نوردی از مدیریت بحران استان فارس و شهرداری شیراز به استان اعزام شده است و در یاسوج اسکان داده می‌شوند تا از صبح فردا پنجشنبه، ۱۶ خرداد ماه عملیات جستجو را ادامه دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: سرپرست فرمانداری دنا و بخشداری پاتاوه در منطقه حضور دارند و باید با توجه به وحشی بودن رودخانه بشار و عمق نیم تا ۴ متر هرگونه اقدامی در این خصوص با هماهنگی مدیریت بحران استان باشد تا با انجام کارهای تخصصی حوادث دیگری اتفاق نیفتد.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از مسافران گردشگران و مردم استان خواست از اطراق در حواشی رودخانه‌ها و آب تنی و … پرهیز کنند.
خانواده‌ها از مسئولان خواستار شدند که این موضوع را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.