عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی سخت آغاز شد
عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر سی سخت آغاز شد

عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی شهر سی سخت با حضور معتمدین ، شورای شهر و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت استان آغاز شد . به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت درمان شهرستان دنا، غلامحسن آراسته گفت: خوشبختانه با تلاش مردم و معتمدین ،نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ،شورای شهر […]

عملیات اجرایی بیمارستان 32 تختخوابی شهر سی سخت با حضور معتمدین ، شورای شهر و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت استان آغاز شد .

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت درمان شهرستان دنا، غلامحسن آراسته گفت: خوشبختانه با تلاش مردم و معتمدین ،نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی ،شورای شهر سی سخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان امام جمعه محترم شهر عملیات اجرایی این مجتمع درمانی با روند خوبی شروع شده است .
آراسته افزود: تیم عمرانی دانشگاه در این مدت به نقشه برداری و تحویل گرفتن زمین بیمارستان شهر سی سخت پرداختند که خوشبختانه تمام کارهای های پروانه ای و مجوزها اخذ گردیده است.و تحویل پیمانکار این پروژه داده شده است.

در ادامه علی پور سرپرست فرمانداری شهرستان دنا ؛ در جمع مردم شریف سی سخت و معتمدین و هیات رئیسه دانشگاه گفت: به همت تلاش مسئولین مردم امروز شاهد عملیات اجرایی این پروژه مهم در این شهر توریستی و شهر سبز هستیم .
علی پور اضافه کرد: خداوند را شاکریم که این شهر و شهرستان از نعمت بیمارستان برخوردار شده است انشاالله این پروژه با صحت و سلامتی کامل به اتمام خواهد رسید و مردم شریف شهر سی سخت از خدمات کلینیکی و بیمارستانی بهره مند خواهند شد.
علی پور در ادامه اظهار داشت :این خدمات در شهر فرهنگ و ادب سی سخت نشان از لیاقت و بزرگ منشی این خطه از ایران عزیز اسلامی مان است .
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در پایان فرزاد وفایی مشاور ارشد و قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت پیگیری و تلاش بی وقفه مسئولین در به آغاز رسیدن عملیات اجرایی بیمارستان شهر سی سخت ستودنی است که در همین جا از تمام زحمات رئیس دانشگاه  نماینده محترم شهرستان های بویراحمد و دنا و شهر سی سخت باید قدردانی کرد .
وفایی افزود: در حال حاضر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای عملیات اجرایی این بنا اختصاص داده شده است که پیمانکار در حال احداث کارگاه این بنا است و امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح و بهره برداری این مهم در شهرستان دنا و در شهر فرهنگی و توریستی سی سخت باشیم.
وی ادامه داد:در آینده نزدیک شاهد عملیات اجرایی بیمارستان شهر پاتاوه نیز خواهیم بود.
در پایان جهانفکر سخنگوی شورای شهر سی سخت به نمایندگی و نیابت از مردم شهر سی سخت گفت:از تمام افرادی که در این پروژه بسیار مهم تلاش و همکاری کردند تقدیر و تشکر می کنم