ارائه ۳۵٠میلیون تومان بن خرید کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج
ارائه ۳۵٠میلیون تومان بن خرید کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج

فریاد جنوب:بن های ارائه شده با ۳٠درصد تخفیف توسط غرفه های بانک شهر مستقر در این نمایشگاه بین علاقه مندان به کتاب توزیع شد.از طرف ناشران نیز ۱٠ درصد تخفیف در نظر گرفته شد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۳۵٠میلیون تومان بن خرید کتاب در نوزدهمین […]

فریاد جنوب:بن های ارائه شده با ۳٠درصد تخفیف توسط غرفه های بانک شهر مستقر در این نمایشگاه بین علاقه مندان به کتاب توزیع شد.از طرف ناشران نیز ۱٠ درصد تخفیف در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۳۵٠میلیون تومان بن خرید کتاب در نوزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج به مراجعه کنندگان ارائه شد.

بن های ارائه شده با ۳٠درصد تخفیف توسط غرفه های بانک شهر مستقر در این نمایشگاه بین علاقه مندان به کتاب توزیع شد.از طرف ناشران نیز ۱٠ درصد تخفیف در نظر گرفته شد.

این در حالی است که قبل از به پایان رسیدن نمایشگاه و در ساعات آخر بن خربد کتاب به پایان رسید و مراجعه کنندگان زیادی پشت باجه های بانک شهر با دست خالی بازگشتند.

لازم به ذکر از که ارائه بن کتاب نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشت و همان مبلغ سال قبل(۳۵٠میلیون تومان) نیز برای امسال در نظر گرفته شد.