از اقتداروغیور مردی حاصل از غرش برنوها!!! تا وعدهای غذایی ننگین و ذلت اور نماینده؟؟؟ به قلم سید کرامت اله کشاورز
از اقتداروغیور مردی حاصل از غرش برنوها!!! تا وعدهای غذایی ننگین و ذلت اور نماینده؟؟؟ به قلم سید کرامت اله کشاورز

بسم الله الرحمن الرحیم از اقتداروغیور مردی حاصل از غرش برنوها!!! تا وعدهای غذایی ننگین و ذلت اور نماینده؟؟؟ به قلم سید کرامت الله کشاورز اسفند ۹۸ اگر مروری کوتاه داشته باشیم به تاریخ گذشته استان هر انچه برای ما غرور افرین وخوشحال کننده است اتفاقات و رویداد های حماسی دلیرمردان وشیزنان این خطه از […]

بسم الله الرحمن الرحیم

از اقتداروغیور مردی حاصل از غرش برنوها!!!
تا وعدهای غذایی ننگین و ذلت اور نماینده؟؟؟

به قلم سید کرامت الله کشاورز اسفند ۹۸
اگر مروری کوتاه داشته باشیم به تاریخ گذشته استان هر انچه برای ما غرور افرین وخوشحال کننده است اتفاقات و رویداد های حماسی دلیرمردان وشیزنان این خطه از کشور عزیزمان می باشد.که با توجه به اقتضای شرایط زمانی از جان مال خود می گذشتند تا در تاریخ ثبت و ضبط گردد که مردان دیار اسطوره ها حاضر نبوده اند در سخت ترین شرایط ذلت پذیر باشند.
اجداد و نیاکان به ما اموختند که زندگی انگاه شیرین است که طمع در آن اثر گذار نباشد ولقمه نا پاکی در آن رخنه نکرده باشد.

مردم دیار اریوبرزن ودر مقاطع زمانی نه چندان دور وحال دیار صدها شهید نامدار استانمان که برای آبرو و عزت اسلام جنگیدند ونشان دادن که برای دفاع از اسلام وحاکمیت اسلامی چنین راهی را رفتند وبرای ماها افتخار افرین شدند.
جای بسی تاسف وسر افکندگیست که امروز ودر چنین موقعیت حساسی آن همه دلیر مردی وحماسه افرینی که ما به آن شهره بودیم برای کسب چند صباحی قدرت سیاسی واسب دوانی هیمنه چنین دیاری با دادن لقمه های هدف دار و… سوژه فضای مجازی و رسانه ای داخلی و خارجی گردد .لعن نفرین باد بر هر انچه وهر انکه برای کسب قدرت به چنین اعمالی دست بزند وباعث گردد که کیان وعزت چنین استانی که تنها با قدرت محلی وغرش برنوهای دلیر مردانش حاصل گردید .به تمسخر گرفته شود.
جا دارد که جمیع مردم دلسوز این خطه ودست اندرکاران نظام تدابیری بیندیشند تا دگر بار چنین اعمال ناروا وزشت ذلت اور در استانمان رخ ندهد که بواسطه انها عزت مردانگی غیور مردی مردمانش سبک شمرده شود. هر انچه با کم کاست به رشته تحریر در امد دیدگاه شخصی نویسنده بوده وهر گونه نقد بران قابل پذیرش می باشد

وسلام
سید کرامت الله کشاورز
۲۱/۱۱/۱۳۹۸

  • نویسنده : سید جواد تقوی