استاندار کهگیلویه و بویراحمد: گردشگری راه نجات توسعه استان/ عدالت در خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری مسئولان استان باشد/نیازمند نگاهی نو برای حمایت از بخش خصوصی هستیم   
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: گردشگری راه نجات توسعه استان/ عدالت در خدمات رسانی به مردم در اولویت کاری مسئولان استان باشد/نیازمند نگاهی نو برای حمایت از بخش خصوصی هستیم   

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری با حمایت بخش خصوصی تحقق می یابد. به گزارش فریاد جنوب ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از پرسنل این سازمان با استاندار دیدار کردند. حسین کلانتری در این دیدار اظهار داشت: اگر می خواهیم تحول گرا باشیم باید تمامی راه […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه زیر ساخت های گردشگری با حمایت بخش خصوصی تحقق می یابد.

به گزارش فریاد جنوب ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از پرسنل این سازمان با استاندار دیدار کردند.

حسین کلانتری در این دیدار اظهار داشت: اگر می خواهیم تحول گرا باشیم باید تمامی راه ها و عواملی که به توسعه استان ختم می شود را پیش بینی و بررسی کرده و بهترین راهبردها را انتخاب کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز برای توسعه نباید تنها نگاه ما معطوف به دولت باشد بلکه باید با دید وسیع تری بخش خصوصی را در این مسیر حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان در بحث زیرساخت ها مشکلاتی دارد، گفت: منابع و ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر هستند و تولید ۲۵ درصد نفت کشور و دارا بودن منابع آبی فراوان نشان دهنده وجود ظرفیت های غنی در این استان است.

کلانتری به ظرفیت های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: وجود بناهای تاریخی، مکان های گردشگری و طبیعت بی نظیر استان وظیفه ما را سنگین تر می کند و باید زیر ساخت های لازم برای توسعه گردشگری و جذب توریست خارجی در استان را مهیا کنیم.

وی افزود: گردشگر یک سرمایه است و باید زمینه جذب سرمایه گذار در این حوزه در استان را ایجاد کرد و این مهم تنها با حمایت بخش خصوصی تحقق می یابد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود تمامی مسئولان استان از کارشناس تا سطوح مدیریتی با برنامه و هدفمند کارهای خود را انجام دهند‌.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی ها و پیگیری های لازم برای جذب منابع ملی را انجام می دهم و در این مسیر نیازمند کمک کادر اداری و مسئولان استان هستم.

وی با بیان اینکه این مسئولیت ها یک فرصت است، گفت: باید از تمام توان خود برای انجام کار صادقانه و خدمت به خلق استفاده کنیم.

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، گفت: خودمان را در قالب فرمول ها محدود نکنیم و سعی کنیم در مواقع لازم با انعطاف متناسب با شرایط و عملیاتی وارد میدان شویم‌.

وی ابراز کرد: باید با دقت، ظرافت و عادلانه به مردم خدمت کنیم و کاری کنیم که مردم بدانند که در خدمت رسانی به آنها یکسان عمل می کنیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه با کسی تعارف ندارم، بیان کرد: به نیرو ها اعتماد دارم و انتظار می رود با توجه به اختیارات خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه برنامه و بودجه بسیار حساس است، اظهار داشت: انتظار ما از کارکنان این حوزه به مراتب بیشتر است.

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این دیدار اظهار داشت: سند آمایش استان در حال تدوین است.

وی افزود: در یک کار ابتکاری برای شهرستان های ۸ گانه استان نیز سند آمایش تدوین و عملیاتی می شود.