استاندار: کهگیلویه و بویراحمد با تلاش ماموران ناجا جزو امن ترین استان های کشور است /تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری است
استاندار: کهگیلویه و بویراحمد با تلاش ماموران ناجا جزو امن ترین استان های کشور است /تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری است

  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی مجموعه استانداری را برای برگزاری انتخابات امن در آینده همراهی کند. به گزارش فریاد جنوب ؛رمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند. حسین کلانتری در این نشست، اظهار داشت: در طول دوران خدمت با سختی […]

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی مجموعه استانداری را برای برگزاری انتخابات امن در آینده همراهی کند.

به گزارش فریاد جنوب ؛رمانده نیروی انتظامی استان و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

حسین کلانتری در این نشست، اظهار داشت: در طول دوران خدمت با سختی کار نیروهای ناجا آشنایی دارم این سربازان همیشه آماده و جان برکف علی رغم تعدد ماموریت ها، محدودیت هایی هم دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ناجا حافظ جان و مال و ناموس مردم است، گفت: نظم و امنیت عمومی جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی است.

وی تصریح کرد: کهگیلویه و بوی احمد با تلاش ماموران ناجا جزو امن ترین استان های کشور است.

وی با بیان اینکه پست و مقام فرصتی برای خدمت به خلق است، عنوان کرد: بدون شک ماموران نیروهای نظامی و انتظامی به مراتب مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند و می طلبد همچون فرمانده خود همیشه پای کار باشند.

کلانتری با اشاره به انتخابات پیش رو، تاکید کرد: برای برپایی هرچه بهتر انتخابات هر کدوم از ما وظایفی بر عهده داریم و انتظار می رود نیروی انتظامی ما را در این مسیر و برای مشارکت حداکثری مردم یاری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حادثه تصادف دردناک محور یاسوج_ چرام، بیان کرد: از دور اخبار این حادثه را پیگیری می کردم و این اتفاق واقعا دلم را شکست و آرزوی صبر برای بازماندگان این حادثه را دارم.

کلانتری با اشاره به اینکه استان در برخی زیرساخت ها از جمله راه مشکلاتی دارد، تاکید کرد: باید علاوه بر فرهنگ سازی توسط صدا و سیما، آموزش و پرورش، ارشاد، پلیس و سایر نهادهای فرهنگی برای جلوگیری از تصادفات با تمام توان زمینه رفع نقاط حادثه خیز و توسعه راه های استان را ایجاد کرد تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و دردناکی نباشیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، گفت: ارزش دو نعمت امنیت و سلامت از نظر مردم پوشیده است و حفظ جایگاه امن استان به مراتب ماموریت سختی است که می طلبد مجموعه انتظامی استان در این راستا بیش از گذشته تلاش کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود که با همدلی و تعامل و در کنار مردم انتخابات آینده را در سلامت و امنیت کامل برگزار کنیم.

کلانتری تصریح کرد: برای ارتقای جایگاه نیروی انتظامی استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم و می طلبد مجموعه انتظامی استان نیز عملیاتی و پای کار باشند.

سردار مهدی انصاری نیز در این دیدار گفت: انتظارات مردم از پلیس تغییر کرده و آنها علاوه بر اقتدار ماموران نظامی خواستار برخورد اجتماعی پلیس با ناهنجاری ها است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پلیس استان همیشه پاسخگوی نیازها، خدمات و انتظارات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم برای ما افتخار است، گفت: برخی از اماکن نظامی استان دارای قدمت زیادی هستند و انتظار می رود مجموعه استانداری ما را برای ساماندهی، مرمت و ایجاد مکان های ایمن یاری کنند.

انصاری افزود: مجموعه انتظامی استان برای رفع مشکلات امنیتی و ترافیکی استان آمادگی هرگونه همکاری با مجموعه استانداری و سایر مسئولان مربوطه را دارد.