اسکیت بازان نونهال کهگیلویه وبو یراحمد در مسابقات کشوری خوش درخشیدن/کسب سه رتبه برتر/دختر نونهال رتبه اول را کسب کرد
اسکیت بازان نونهال کهگیلویه وبو یراحمد در مسابقات کشوری خوش درخشیدن/کسب سه رتبه برتر/دختر نونهال رتبه اول را کسب کرد

اسکیت بازان نونهال پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شدند . به گزارش فریاد جنوب ، یک دوره مسابقه بزرگ رولربلید آزاد ایران که با حضور ورزشکاران اسکیت باز نونهال از همه استانهای کشور در رده های سنی 5تا 10 سال در هایپر اسکیت تهران برگزار […]

  • اسکیت بازان نونهال پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات کشوری موفق به کسب رتبه های برتر شدند .

به گزارش فریاد جنوب ، یک دوره مسابقه بزرگ رولربلید آزاد ایران که با حضور ورزشکاران اسکیت باز نونهال از همه استانهای کشور در رده های سنی 5تا 10 سال در هایپر اسکیت تهران برگزار شد . اسکیت بازان نونهال از شهر یاسوج توانستند ،رتبه های اول، دوم  وچهارم را به خود اختصاص دهند .

در این دوره از مسابقات خانم بهار حسینی از یاسوج در رده سنی 5سال مقاول اول اسکیت سرعت ،به صورت تایم تریل در زمان 16 ثانیه را از آن خود کرد و آقای ماهان هدایت زاده در رده سنی 6 سال نیز مقام دوم را به صورت تایم تریل 16ثانیه کسب کرد .

همچنین آقای طاها سادات در رده سنی 8 سال موفق به کسب رتبه چهارم شد .

به گزارش فریاد جنوب سام آریانفر از مربیان بنام استان با گلایه از کمبود امکانات اولیه در این رشته  به خبرنگار ما گفت :

اسکیت ورزشی هیجانی و نشاط آور است و به راحتی می توان آن را دید و در بین خانواده ها ، در دانشگاها و مدارس آن را نهادینه کرد وی افزود:  این ورزش نسبت به سایر رشته ها ی ورزشی هزینه بر نیست و با حمایت از این رشته ورزشی می توان موفقیتهای خوبی را بدست آورد .

آریانفر با اشاره به این که نونهالان استان با کمترین امکانات اولیه موفق به کسب رتبه های برتر شدند گفت : اسکیت رشته ای ، پرطرفدار  بین جوانان و خانواده هاست و بانوان نونهال هم موفقیت های چشمگیری در این ورزش کسب کردند که قطعا با استعدادهای درخشانی که در استان وجود دارد و با برنامه ریزی و نگاه ویژه مسئولین و هیات اسکیت استان می توان موفقیت های چشمگیری را در این رشته بدست آورد.

وی گفت : با توجه به علاقه زیادی  که از شاگردانم در این رشته می بینم . وقت و زحمات زیادی را که خودم صرف اعتلای این درشته در استان نمودم ، امیدوارم با حمایت مسئولین و دلگرمی آنان شاهد افتخارات در سطح ملی و فراملی باشیم .

سام آریانفر  با اشاره به وضعیت اسکیت استان و امکانات محدود این رشته گفت:  امیدوار است در آینده نزدیک زیرساختهای این رشته ورزشی مهیا و همچنین

و سالن اختصاصی اسکیت در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.