اعلام حمایت قاطع انجمن های اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج و فرهنگیان استان از ”دکتر محمد بهرامی”در انتخابات مجلس یازدهم
اعلام حمایت قاطع انجمن های اسلامی دانشگاه آزاد یاسوج و فرهنگیان استان از ”دکتر محمد بهرامی”در انتخابات مجلس یازدهم
باور ما در مجموعه انجمن اسلامی پیروان خط امام (ره)بر ضرورت کادر سازی و ترغیب جوانان و دانشجویان به مشارکت سازنده و فعال تر در کنش های سیاسی در چارچوب قانون اساسی و با هدف تقویت بعد جمهوریت نظام استوار است.

فریاد جنوب؛انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) دانشگاه آزاد یاسوج و فرهنگیان با انتشار بیانیه ای مشترک حمایت قاطع و کامل خپد را ”دکتر محمد بهرامی”استاد برجسته دانشگاه در انتخابات شهرستان های بویراحمد ودنا ااعلام کردند

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
در انتخابات پیش رو که قرار است افرادی صلاحیت خود را از رای مردم کسب کنند تا به نمایندگی از انان سخن گفته و مطالبه گری کنند.قهر کردن با صندوق رای که از مهمترین رفتار های مدنی و پیش فرض دموکراسی است.
نه تنها نتیجه ای مطلوب نخواهد داشت،بلکه باعث پیشروی جریانهای افراطی خواهد شد و سلامت و بنیان جامعه را متزلزل می سازد.
انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در دانشگاه فرهنگیان استان و دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج با اطلاع از دغدغه های مردم و مشکلات و فشارهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و قوم گرایی افراطی و فرهنگی،….همواره تنها راه برون رفت از این مشکلات را انتخابات می داند،و بنا به دلایل ذیل ملت همیشه در صحنه استان جامعه دانشجویی را به حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت می کند.

۱_انتخابات و صندوق رای را تنها راه حاکمیت قانون و دخالت مردم در سرنوشت خود می داند و مشارکت مستقیم را تشویق می کند.

۲_انجمن های اسلامی دانشگاه فرهنگیان و ازاداسلامی نسبت به رد صلاحیت گسترده اصلاحطلبان در سراسر کشور منتقد و معترض است،و معتقدیم در هر انتخابات باید همه سلایق و گروه ها حضور داشته باشند،و کرسی های مجلس باید عادلانه تقسیم شود.

۳_باور ما در مجموعه انجمن اسلامی پیروان خط امام (ره)بر ضرورت کادر سازی و ترغیب جوانان و دانشجویان به مشارکت سازنده و فعال تر در کنش های سیاسی در چارچوب قانون اساسی و با هدف تقویت بعد جمهوریت نظام استوار است.

و همچنین امید است ک با یاری بی دریغ و بدون هیچ سوگیری و برای رفع تبعیض بین گروه های خاص ، جنبش های دانشجویی بتوانیم تفکر ناب انجمن اسلامی را به عرصه وقوع بپویندیم .

در پایان انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان و دانشگاه ازاد اسلامی واحد یاسوج بر طبق مرامنامه اصلاحطلبی خود و باتوجه به بیانیه شورای سیاست گذاری اصلاحطلبان کشور که در هر جایی کاندید اصلاحطلبی هست از ان حمایت می کند.حضور دو کاندید اصلاحطلبی در حوزه ی انتخابی بویراحمد و دنا جناب اقای دکتر محمد بهرامی و در حوزه انتخابی گچساران و باشت جناب اقای دکتر غلامرضا تاجگردون حمایت جنبش دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان و دانشگاه ازاد واحد یاسوج می باشد.

و من الله التوفیق