افتتاح ستاد  نادر منتظریان با سخنرانی  استاندار اسبق استان
افتتاح ستاد  نادر منتظریان با سخنرانی  استاندار اسبق استان

عصر امروز ستاد انتخاباتی نادر منتظریان کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر یاسوج آغاز به کار کرد. فریاد جنوب نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی منتظریان گفت : حضور مردم در انتخابات اعلام عهد و پیمان با امام و انقلاب است و مشت محکمی بر […]

عصر امروز ستاد انتخاباتی نادر منتظریان کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

فریاد جنوب

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی منتظریان گفت : حضور مردم در انتخابات اعلام عهد و پیمان با امام و انقلاب است و مشت محکمی بر دهان استکبار و بی عدالتی است .

مسعود حسینی  با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات برای عزت خواهی است گفت : منتظریان گزینه ای اصلح در بیانات امام و رهبری است .

وی افزود: نیروهای امنیتی افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند که در تمامی جنگ های پنهان و اشکار برای امنیت و اسایش مردم، جان خود را در کف دست گذاشتند.

حسینی این نیروها را کفن پوشانی اعلام کرد که جان خود را برای امنیت مردم تقدیم کردند و در خط مقدم در مقابل تمامی فتنه ها و توطئه ها ایستادند .

وی حضور و تجمع امروز را مرهون خدمات و جانفشانی نیروهای امنیتی دانست و گفت : مردم امروز به این نتیجه رسیده اند که اسایش و امنیتشان را مدیون این نیروها هستند.

این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : چپ و راست در جمهوری اسلامی ایران هم صدا برای مقابله با قومیت گرایی شده اند و اماده خدمت و ساختن کشور هستند.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمدی با بیان اینکه در مسیر ماندن مهم است گفت : حیات و ممات ما باید در راه انقلاب باشد و باید مسیر را گم نکنیم .

وی از همه مردم خواست  در انتخابات که نقطه عطفی برای تعیین سرنوشت است با همکاری با نیروهای امنیتی انتخاباتی سالم برگزار کنند و مجریان بدنبال انتخابات سالم باشند .

حسینی امانت داری را در برگزاری انتخابات مهم عنوان کرد و از مردم خواست تا در این خصوص هوشیار عمل کنند و اگر در جایی تخلفی صورت گرفت با دستگاه های نظارتی همکاری کنند .

حسینی منتظریان را فردی اصلح ،  امانت دار ، پاک دست و مبارز با فساد عنوان کرد و گفت : منتظریان فردی شناخته شده در تمام کشور است که با حضورش در این انتخابات می توان اورا علمدار مبارزه با فساد ، تبعیض ، بی عدالتی دانست .

در این همایش جمشید صفری با سخنرانی خود رسما انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام و ابراز داشت با طایفه گرایی مخالف هستم و ان را محکوم می کنم .

وی گفت: مردم باید با انتخاب اصلح  که می توانم به جد بگویم این کاندید اصلح نادر منتظریان است سرنوشتشان را رقم بزنند.

صفری در ادامه اظهار کرد: با تفکر این تصمیم را گرفته ام و دلسوز این انقلاب و منطقه هستم که انصرافم را به نفع منتظریان اعلام کرده ام زیرا وی فردی اصلح و توانمند برای بازگشت توسعه است.