افتتاح عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای شهرستان بویراحمد در هفته دولت سال ۹۸
افتتاح عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای شهرستان بویراحمد در هفته دولت سال ۹۸

  مهندس رحمن خادم گفت: در ششمین روز از هفته دولت،عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای دلی خمسیر شهرستان بویراحمد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب با حضور استاندار، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا، مجموعه معاونین استاندار، فرماندار بویراحمد ،جمعی از مدیران استانی و مردم عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای دلی […]

 

مهندس رحمن خادم گفت: در ششمین روز از هفته دولت،عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای دلی خمسیر شهرستان بویراحمد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی خبری فریاد جنوب
با حضور استاندار، نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا، مجموعه معاونین استاندار، فرماندار بویراحمد ،جمعی از مدیران استانی و مردم عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای دلی خمسیر شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد، رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای دلی خمسیر بویراحمد با همکاری استاندار، فرماندار بویراحمد و مجموعه همکاران شرکت گاز استان اجرا شد.

وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای دلی خمسیر، چال دال، نادر آباد، دره گودرزی، مرد خدا، چشمه چنار، کلگه جلیل، میر غضب، باوری، دم تنگ باوری، ولی آباد، چشمه قنات، چشمه سیب، چشمه بد، چشمه رقات، له دراز، برد خیاری سفلی هستند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

مهندس خادم اظهار داشت: مجموعه روستاهای دلی خمسیر با ۶۶۸ خانوار و جمعیتی ۲ هزار و ۷۴۰ نفری می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: ۳۵ کیلومتر عملیات شبکه گذاری با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسئول بیان کرد: عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای دلی خمسیر از بهمن ۹۷ شروع شد و پایان عملیات دی ماه ۹۸ بود که با برنامه ریزی واحدهای شرکت گاز استان و سرعت و کیفیت بالای پیمانکار این عملیات پیش از موعد و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی در خصوص پذیرش اشتراک اظهار کرد: ‌۲۶ هزار و ۹۳۵ مشترک روستایی و ۳۳ هزار ۱۱۵ مشترک شهری در استان داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان به مهم ترین پروژه های در حال اجرای شرکت گاز استان اشاره ای کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰ پروژه در حال اجرا هست که مهم ترین آنها پروژه گازرسانی به مجموعه روستاهای گنجگان و تنگ سرخ با هزار و ۷۶ خانوار و ۴ پروژه گازرسانی به صنایع در سطح استان است.

خادم در خصوص برنامه ها و پروژه های آتی شرکت گاز استان اظهار کرد: گازرسانی به مجموعه روستاهای چین لوداب با ۲۳ روستا که با ۱۱۰ کیلومتر شبکه توزیع و اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال می باشد.

وی در ادامه افزود: گازرسانی به مجموعه روستاهای ممبی و سرآسیاب با ۵۳ روستا که با ۵۴ کیلومتر متر خط تغذیه و ۲۰۰ کیلومتر شبکه گذاری با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.