افزایش مصرف برق در کهگیلویه/مردم مصرف را مدیریت کنند
افزایش مصرف برق در کهگیلویه/مردم مصرف را مدیریت کنند

مهرداد تابش‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فریاد جنوب در کهگیلویه با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق در شهرستان پنج درصد افزایش یافت از مردم خواست در ساعات پیک بار مصرف را مدیریت کنند. وی با اشاره به شدت گرما و بالا رفتن مصرف برق […]

مهرداد تابش‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فریاد جنوب در کهگیلویه با بیان اینکه طی سه ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق در شهرستان پنج درصد افزایش یافت از مردم خواست در ساعات پیک بار مصرف را مدیریت کنند.

وی با اشاره به شدت گرما و بالا رفتن مصرف برق اظهار داشت: از مردم انتظار می‌رود با استفاده بهینه و به موقع از انرژی الکتریکی مصرف برق را مدیریت کنند تا از هدر رفت و خاموشی جلوگیری شود.

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: سرقت شبکه از مشکلات اساسی است که باعث ضعف ولتاژ برق می‌شود به همین خاطر طی سه ماه گذشته 12 هزار متر از شبکه سیمی به کابل تبدیل شده است.

وی گفت: طی تفاهم نامه با کارخانه‌های سنگ‌شکن،کارخانه آجر، سی‌ان‌جی‌ها و طرح‌های کشاورزی و همه ادارات گام‌هایی در راستای کاهش مصرف در ساعات پیک‌بار اندیشیده شده است.

تابش‌نژاد ادامه داد: با نصب 70 دستگاه ترانس در سطح شهر امسال خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر داشت اما مصرف برق با رشد پنج درصدی همراه بود.

این مسؤول با بیان اینکه تاکنون 84 درصد مطالبات وصول شده است بیان داشت: شرکت برق ناحیه در وصول مطالبات از بین نواحی هشت گانه استان سه سال متوالی رتبه نخست را کسب کرد.