انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید/اخذ رای از حاضرین در حوزه ها
انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید/اخذ رای از حاضرین در حوزه ها

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد لحظاتی پیش از پایان انتخابات در این استان خبر داد. بر اساس این گزارش؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد 1-بویراحمد و […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد لحظاتی پیش از پایان انتخابات در این استان خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 3 حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد 1-بویراحمد و دنا؛ 2-کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده 3- حوزه انتخابیه گچساران و باشت با 26 کاندیدا برای انتخاب سه نماینده مجلس امروز دوم اسفندماه سال 98 آغاز شد.

امسال استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 804 شعبه اخذ رای دارد که در کل 543 هزار و 695 نفر واجد شرایط رای دادن در سه حوزه انتخابیه استان هستند.

از این تعداد شعبه، 410 شعبه ثابت و 394 شعبه سیار است که 331 شعبه آن شهری و 473 شعبه آن روستایی است.

مطابق اعلام مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از انتخابات تعداد بیش از 28 هزار نفر رأی اولی هستند.

طبق اعلام استانداری کهگیلویه و بویراحمد وقت انتخابات در ساعت 8تمام می شود و فقط کسانی که در حوزه رای گیری حضور دارند آراء آن ها اخذ خواهد شد.