معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اولین اهداء عضو استان در سال ۹۸ خبر داد . به گزارش فریادجنوب، دکتر غلامعباس سبز در جمع خبرنگاران گفت: مرحومه” زاده پرباز”  42 ساله ساکن شهرستان لنده اولین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال ۹۸ بود که با اهداء اعضاء به هم نوعانش جانی دوباره […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اولین اهداء عضو استان در سال ۹۸ خبر داد .

به گزارش فریادجنوب، دکتر غلامعباس سبز در جمع خبرنگاران گفت: مرحومه” زاده پرباز”  42 ساله ساکن شهرستان لنده اولین پیام آور ایثار و گذشت استان در سال ۹۸ بود که با اهداء اعضاء به هم نوعانش جانی دوباره بخشید .

وی اظهارکرد: مرحومه پرباز که ۱۱ فروردین ماه سالجاری به علت خونریزی مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بستری شده بود، دچار مرگ مغزی شد .

سید سینا سعیدی، مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: با رضایت خانواده ایثارگر پرباز، بامداد شنبه، ۱۷ فروردین ۹۸ با حضور تیم های پیوند دانشگاه های علوم‌ پزشکی یاسوج و شیراز در اتاق عمل بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت دو کلیه و کبد این مرحومه برداشت و به مرکز فوق تخصصی ابوعلی سینا شیراز منتقل شد تا به بیماران و نیازمندان جان دوباره ای بخشد.