فریاد جنوب؛بانوی کارآفرین هم استانی با اهدای گل از کادر مدیریتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید جلیل یاسوج تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، خانم محرابی بانوی کارآفرین هم استانی امروز سه شنبه 27 اسفند 1398 با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اهدای گل […]

فریاد جنوب؛بانوی کارآفرین هم استانی با اهدای گل از کادر مدیریتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید جلیل یاسوج تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، خانم محرابی بانوی کارآفرین هم استانی امروز سه شنبه 27 اسفند 1398 با حضور در دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید جلیل یاسوج با اهدای گل به مدیران، پرسنل و کادر درمانی که خالصانه برای سلامتی مردم در صف مقدم مبارزه با کرونا می­جنگند؛ خدا قوت گفته و برای بیماران آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

این کار آفرین هم استانی که در بخش پرورش گل های زینتی فعالیت می کند در حاشیه این اقدام خیر خواهانه و روحیه دهنده برای کادر مدیریتی و درمانی استان گفت:این روزها کشور درگیر مهمان ناخوانده کرونا ویروس است که سلامتی انسان‌ها را به خطر انداخته و ناراحتی‌های بسیاری را موجب شده است. انسان‌های مختلفی از همان روزهای آغازین شیوع این بیماری در کشور جانانه در مقابله با این ویروس به میدان آمدند، تلاش سفید پوشان عرصه سلامت از قبیل پرستاران، پزشکان و پرسنل بیمارستان‌ها در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه گفت:با توجه به این که همه ما اکنون در جنگ با این بیماری هستیم باید هر کاری از دستمان بر می آید انجام دهیم. در همن راستا ما با چند بانوی دیگر دور هم جمع شده ایم و تعدادی قابل توجهی ماسک که این روزها نیاز کادر درمانی و کارگران شهرداری هست بین آن ها پخش خواهیم کرد.