بازدید سر زده فرماندار دنا از اصناف این شهرستان +تصاویر
بازدید سر زده فرماندار دنا از اصناف این شهرستان +تصاویر

فریاد جنوب؛ فرماندار دنا گفت: اولویت اصلی سلامت شهروندان است. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا, بخشدار مرکزی,مدیر صمت، اتاق اصناف,میراث فرهنگی در راستای طرح تنظیم بازار و همچنین به منظور رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از نانوایی‌ها، قصابی‌ها،داروخانه،بنگاه املاک,بانکها […]

فریاد جنوب؛ فرماندار دنا گفت: اولویت اصلی سلامت شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا، عبدالحمید پناهی فرماندار دنا, بخشدار مرکزی,مدیر صمت، اتاق اصناف,میراث فرهنگی در راستای طرح تنظیم بازار و همچنین به منظور رعایت موارد بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از نانوایی‌ها، قصابی‌ها،داروخانه،بنگاه املاک,بانکها مراکز فروش و عرضه کالا و مواد غذایی بطور سرزده بازدید کرد.

در حاشیه این بازدیدها که پیش‌ازظهر شنبه صورت گرفت، اظهار نمود: رعایت بهداشت برای پیشگیری از شیوع کرونا در مشاغل مختلف همچون خبازی, قصابی‌ها و سوپرمارکت‌ها که با تغذیه مردم به شکل مستقیم ارتباط دارد، بسیار ضروری است.

رئیس شورای سلامت دنا گفت:در بازدید که از برخی صنوف در سطح شهر انجام گرفت تعدادی از فروشندگان در اقدامی پیشگیرانه بمنظور جلوگیری از شیوع این ویروس تعطیل نموده اند از اینکه سلامت خود و مردم برای آنها مهم بوده, تشکر و قدردانی داریم.

فرماندار دنا ضمن مشاهده وضعیت موجود در خصوص اقدامات پیشگیرانه تعدادی از فروشندگان و متصدیان این مراکز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیان کرد:رعایت مسائل بهداشتی در نانوایی‌ها به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های مورد مراجعه مردم،‌ افزود: بهتر است نانوایی‌ها در این شرایط، هزینه نان را از طریق کارت‌های عابربانک دریافت کنند و نباید با همان دستی که از مردم پول گرفته می‌شود،‌ نان تحویل داده شود.

  • نویسنده : میر امید