بازنشتگان فرهنگی امروز ،دانشجومعلمان دیروز/تشکیل مجدد کلاس بعداز ۳۰سال
بازنشتگان فرهنگی امروز ،دانشجومعلمان دیروز/تشکیل مجدد کلاس بعداز ۳۰سال

در ابتکاری جالب معلمانی از 3 استان کشور در کلاس درس ۳۰ سال پیش دانشجومعلمی خود در یاسوج گرد هم آمدند گزارش سید حمدالله  خواهش نیک: به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛در آستانه بازنشستگی معلمان ورودی سال ۶۸ تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج بعد از 30 سال خدمت خالصانه در عرصه تعلیم و تربیت […]

در ابتکاری جالب معلمانی از 3 استان کشور در کلاس درس ۳۰ سال پیش دانشجومعلمی خود در یاسوج گرد هم آمدند
گزارش سید حمدالله  خواهش نیک:
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ؛در آستانه بازنشستگی معلمان ورودی سال ۶۸ تربیت معلم شهید ایزدپناه یاسوج بعد از 30 سال خدمت خالصانه در عرصه تعلیم و تربیت در دورهمی صمیمی در روزی به یاد دیروز کلاس درس ۳۰ سال پیش خود را تشکیل دادند.
سی سال گذشت و باغبانی فطرت و اندیشه فرزندان و یادها و خاطره‌ها چون جوهر بر صندوقچه ذهن ماند و دیدارها تازه و جوانان دانشجو معلم سال ۶۸ با کوله باری از تجربه و مزین به خاطرات متنوع دور هم جمع شدند.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ عضو این کلاس از استان‌های خوزستان،لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در رشته علوم اجتماعی با هدف روزی به یاد دیروز گرد هم آمدند.
دکتر هوشنگ علیبازی از اعضای این کلاس و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور در تهران نیز گفت: از طریق فضای مجازی همدیگر را پیدا کردیم و برای سفری به گذشته ۳۰ سال پیش در آستانه بازنشستگی دور هم جمع شدیم.
آقای رحیمی زاده از دهدشت هم گفت: اشک شوق در دیدگان بیشتر همکلاسان جمع شد و لحظات هیجان انگیزی را در کلاس تجربه کردیم.
آقای مختاری از دزفول نیز گفت: بعد از ۳۰ سال گرچه چهره ها با گذشت روزگار تغییر کرده ولی با دیدار دوباره تمام خاطره ها تداعی شد و مفتخریم که در این جمع افرادی با درجات عالی، علمی از فوق لیسانس و دکترا حضور دارند.
آقای بدره از دنا هم گفت: اگر به طور متوسط سالانه ۱۰۰ دانش آموز متوسطه اول داشته باشند این کلاس ۳۵ نفری ۱۰۵ هزار نفر دانش آموز را آموزش و به جامعه تحویل داده است.
آقای حشمت الله جاودان خرد از اساتید دانشگاه یاسوج هم گفت: روزی به یاد دیروز تداعی خاطراتی ارزشمند وماندگار برای همه اعضای کلاس شد.
مسعود بیضایی متولی برگزاری کلاس هم گفت: یکبار دیگر بعد از 30 سال یادها،خاطره ها مرور و اعضای کلاس با کوله‌باری از تجربه به بازنشستگی نائل شدند.
استاد عمران شکیبایی از اساتید ۳۰ سال پیش این کلاس هم درسی را تدریس کرد و گفت: من هنوز نیز تدریس می کنم و با آنکه دانشجویان ۳۰ سال پیش دارند بازنشسته می‌شوند من با دیدن آنها روحیه جوانی گرفتم.
این کلاس در یکی از فضاهای دانشگاه فرهنگیان یاسوج و با شور و حال خاصی برگزار شد.